środa, 29 sierpnia 2012

Tutorial: Makijaż Miley Cyrus z filmu LOL

Witajcie :)

Na prośbę koleżanki wykonałam makijaż, który Miley Cyrus nosiła w filmie LOL. Jest to świetna propozycja makijażu na dzień, do szkoły lub pracy :)
Nie jest trudny do wykonania, ale specjalnie dla Was stworzyłam tutorial jak krok po kroku go wykonać :)
Mam nadzieję, że którejś z Was się przyda :)



Zaczynamy! :)

KROK 1:
Na całą powiekę aż po łuk brwiowy nakładam bazę pod cienie, a następnie pokrywam ją matowym  cielistym cieniem.
 KROK 2:
Wzdłuż górnej linii rzęs, miękką czarna kredką, rysuję kreskę, która optycznie zagęści rzęsy.








KROK 3:
Tym samym cielistym cieniem rozcieram czarną kreskę.









KROK 4:
W załamaniu powieki rozcieram brązowy cień.









KROK 5:
Pod łukiem brwiowym rozcieram jasny perłowy cień.








KROK 6:
Dolną powiekę zaznaczam lekko czarną kredką, którą rozcieram brązowym cieniem.








KROK 7:
Górne rzęsy podkręcam zalotką, następnie mocno tuszuję górne i dolne rzęsy. 

Gotowe! :)









Lista użytych kosmetyków i pędzli, oraz adresy sklepów internetowych gdzie są one dostępne:

TWARZ
-Trwały podkład matujący,101 IVORY, Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura)
-Puder brązujący w perełkach, nr: 101, Sensique (dostępny w Drogeriach Natura)
-Pędzel HAKURO H50, używam go do brązera ( dostępny: TUTAJ )

OCZY

-baza pod cienie, Eyelid Primer, e.l.f ( dostępna: TUTAJ w cenie 11zł, TUTAJ w cenie 9,90 zł oraz TUTAJ w najniższej cenie 8 zł )
-paletka 12 cieni, Sleek Snapshots( używałam cieni Martini oraz Sand Walker) (dostępna: TUTAJ w cenie 37,90 zł, TUTAJ  i TUTAJ w cenie 32,90 zł)
-Eyeshadow Powder, 94B BROWN COPPER, Manhattan
-Kredka do oczu nr1, My Secret (dostępna w Drogeriach Natura)

USTA
-pomadka do ust, 105 Velvet Rose, Kobo Professional (dostępna w Drogeriach Natura)


Jak Wam się podoba taka propozycja makijażu dziennego? :)



Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Do liceum, bo do gimnazjum to raczej za mocny :)

      Usuń
    2. Oj, ja nosiłam mocniejszy pod koniec gimnazjum ;) Jak ja przetrwałam szkołę i jak zniosę tego typu akcje u mojej córki, heh :D

      Usuń
    3. U mnie nawet pomalowanych rzęs się czepiali, więc zależy od szkoły :)

      Usuń
  2. Makijaż śliczny :P
    Niecały tydzień temu obejrzałam ten film i przyznam szczerze, że mnie zaskoczył, spodziewałam się czegoś zdecydowanie gorszego ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obejrzałam tylko początek, jakoś nie mogę się zmusić do całości :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) Lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż :>

    http://fapfapfap123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...