poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Paczuszka ze sklepu Ladymakeup :)

Witajcie jeszcze raz :)


Jakiś czas temu pisałam Wam o Programie Partnerskim ze sklepem ladymakeup.pl :)
W zeszłym tygodniu Pani Karolina napisała do mnie z prośbą o mój adres, ponieważ wyślą mi kosmetyk do przetestowania:) Dzisiaj od rana wyczekiwałam listonosza i... w końcu przyszedł! A ja doznałam szczerego szoku! Bo same zobaczcie co zawierała paczuszka :)



Paletka Sleek Glory!! Wraz z odręcznie napisaną karteczką z pozdrowieniami od Pani Moniki :) Myślałam nawet o jej kupnie ale zdecydowałam się jednak na paletkę Snapshots, która może dotrze do mnie jeszcze w tym tygodniu :)
Do teraz uśmiech nie schodzi mi z twarzy :)


Zrobiłam nawet swatche :) Paletka idealnie nadaje się na nasz tydzień z Królewną Śnieżką, więc jeszcze dziś pójdzie w ruch :)


Możecie kupić ją TUTAJ :)






A Wy co myślicie o tej paletce? :)



8 komentarzy:

  1. wow! świetne kolorki jak i cała paletka :)

    Gratki!

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kolorki są boskie :) Dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych :)

      Usuń
  2. swietna niespodzianka...tez bym sie cieszyla:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka, ale ja ją sobie odpuszczę, bo masa jasnych perłowych cieni, to jednak nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkami Sleek jest tak, że zawsze się do czegoś przydadzą :)

      Usuń
  4. muszę ją mieć ;D
    trzeba zamówić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam i radzę się pośpieszyć bo każdy sklep dostał ich ok. 60 i ponieważ jest to limitka to więcej nie dostaną :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...