niedziela, 26 sierpnia 2012

TAG 10 pytań

Witajcie :)


Odpowiadam na TAG, do którego zaprosiły mnie Paulina i Agata z bloga   frozenmalibu.blogspot.com, bardzo Wam dziękuję dziewczyny :*
Mam nadzieję, że dzięki odpowiedzią na te 10 pytań dowiecie się o mnie czegoś nowego :)


1.Marzenie z dzieciństwa: w przyszłości zostanę... wszystkich zawodów nie pamiętam :D Ale na pewno był fotograf, potem psycholog a teraz wizażystka :) 

2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? Uwielbiam czekoladę, ale to niestety nie potrawa... więc to będą warzywa w każdej postaci :)

3. Kosmetykiem, którego na pewno nie zmienisz to... balsam do ust Carmex :)

4. Jaki jest Twój ulubiony perfum? DKNY  Be Delicious jako letni zapach oraz Kenzo Amour jako zimowy :)

5. Ulubioną porą roku jest zima, ponieważ wtedy są moje urodziny, święta, sylwester i jest zimno, a ja lubię jak jest zimno, bo wtedy mogę chodzić w moich ukochanych glanach :)

6.  Nie wyjdę z domu bez telefonu, chusteczek i balsamu do ust.

7. Lato kojarzy mi się z wakacjami.

8. Sport czy leniuchowanie? Zdecydowanie leniuchowanie, niestety taka jest moja natura :)

9. Najlepszy strój na imprezę to... hm to zależy od imprezy :)

10.  Kosmetyk, który ostatnio kupiłam to biały lakier do paznokci :)


Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Też mam urodziny zimą :)
    A o Carmex również tak myślałam, ale stało się inaczej, choć dalej mam go w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy dokładnie? Bo ja 15 grudnia :)
      Carmex używam już od 3 miesięcy i jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. Ja 12tego, więc będziemy świętować razem :D Ja też używałam go około roku, ale w końcu zaczął mi przeszkadzać jego specyficzny smak i zapach i pieczenie, zachciało mi się czegoś, co będzie mnie bardziej rozpieszczać :)

      Usuń
  2. masz bardzo ładny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to zasługa Catastrophe z bloga http://catastrophe-cosmetics.blogspot.com/ :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...