wtorek, 21 sierpnia 2012

Tutorial: Green Iguana

Witajcie :)


                               
Przedstawiam Wam dzisiaj kolejny makijaż  wykonany paletką Sleek Snapshots oraz tutorial do niego :)

Jest to drugi makijaż z którego jestem zadowolona, chyba zaczynamy się zaprzyjaźniać z tą paletką :)
Mam nadzieję, że taki tutorial się Wam przyda :) 


Więc, zaczynamy! :)

KROK 1:
Na całą powiekę, aż po łuk brwiowy nakładam bazę pod cienie Eyelid Primer, E.L.F oraz przyklejam plasterek( najpierw kilka razy przyklejam i odklejam go aby miał mniejszą przyczepność), aby cienie nie osypywały się i żebym mogła łatwiej namalować kreskę.





KROK 2:
Na ruchomą część górnej powieki, pędzelkiem do nakładania cieni, Essence aplikuję cień Green Iguana z paletki Sleek Snapshots.







KROK 3:
W załamaniu powieki aplikuję cień Purple Haze z paletki Sleek Snapshots, delikatnie rozcieram ten cień małym i precyzyjnym pędzelkiem Smoky Eyes, Essence.






KROK 4:
Aby uzyskać lepsze roztarcie, większym pędzelkiem do rozcierania Maesrto seria 497, nakładam cień Lotus Flower z paletki Sleek Snapshots i rozcieram ku górze.





KROK 5 i 6:
W wewnętrznym kąciku oka nakładam cień Kiwi Flower z paletki Sleek Snapshots. Następnie maluję kreskę eyelinerem w żelu, Ink pot, Sleek i dla ułatwienia robię to skośnie ściętym pędzelkiem.






KROK 7:
Na dolnej powiece białą kredką maluję kreskę, która będzie mi służyła jako baza.







KROK 8:
Na białą kredkę nakładam ten sam cień co w wewnętrznym kąciku oka.








KROK 9:
Dolną linię wodną podkreślam tym samym eyelinerem, którym malowałam kreskę.







KROK 10:
Tuszuję rzęsy górne i dolne, tuszem Blueberry Volume Mascra, Lumene.








GOTOWE! :)



Lista użytych kosmetyków i pędzli, oraz adresy sklepów internetowych gdzie są one dostępne:

TWARZ
- Trwały podkład matujący,101 IVORY, Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura)
-Róż do policzków, Miami Roller Girl, Essence (seria limitowana, dostępna w sieci Rossman)
-Puder brązujący w perełkach, nr: 101, Sensique (dostępny w Drogeriach Natura)
-Pędzel HAKURO H50, używam go do brązera ( dostępny: TUTAJ )

OCZY
-baza pod cienie, Eyelid Primer, e.l.f ( dostępna: TUTAJ w cenie 11zł, TUTAJ w cenie 9,90 zł oraz TUTAJ w najniższej cenie 8 zł )
-paletka 12 cieni, Sleek Snapshots (dostępna: TUTAJ w cenie 37,90 zł, TUTAJ  i TUTAJ w cenie 32,90 zł)
-Eyeliner gel, Ink pot, Sleek (dostępny: TUTAJ w cenie 24,90 zł oraz TUTAJ w cenie 22,90 zł )
-tusz do rzęs, Blueberry Volume Mascara, Lumene (dostępny: TUTAJ w cenie 44,99 zł )
-pędzel do Smoky Eyes, Essence (dostępny: TUTAJ w cenie 5,99 )
-pędzel do nakładania cieni, Essence (dostępny: TUTAJ w cenie 5,99)

USTA
-błyszczyk do ust, Longlasting lipgloss, 06 berry me!, Essence ( dostępny: TUTAJ w cenie 8,99 zł)


Podoba Wam się taki makijaż? Dla mnie to był dzienniaczek :)

Buziaki :*

31 komentarzy:

  1. niby delikatny, ale kolory się odróżniają, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat zjadł kolory, w rzeczywistości makijaż był bardziej intensywny :)

      Usuń
  2. A pewnie, że czekamy! ;)
    Tylko Ty trochę w przodzie jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :D Nie ważne ilu mam obserwatorów, ważne żeby chcieli tu zaglądać :)

      Usuń
  3. pięknie Ci w tym makijażu :) na prawdę przepięknie go wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny! bardzo Ci w nim do twarzy! (:
    A taki step bardzo się przyda antytalentowi jak ja - postaram się go kiedyś skopiować (:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie mi bardzo miło jeśli będziesz chciała go skopiować lub zinterpretować na swój sposób :)

      Usuń
  5. No, no coraz ładniej Ci to wychodzi, im więcej malujesz tym jest coraz lepiej!
    Bardzo ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Też zauważam różnice :) Szkoda, że wakacje się kończą i nie będę już miała tyle czasu na mazianie się :(

      Usuń
    2. No właśnie ja mam ten sam problem ;(
      A zwłaszcza że w tym roku matura i technik do zdania buuu...
      No ale nie mogę sobie odmówić tej przyjemności więc w weekendy będę działać ;)

      Usuń
    3. Matura... współczuję, ja dopiero idę do pierwszej liceum :)
      W weekendy też będę działała, choć może być i tak że w tygodniu mi się uda :D Czasami mam tak wielką ochotę zrobić jakiś makijaż, że nie potrafię się skupić na niczym innym :D

      Usuń
  6. Precyzyjnie ;)
    Ślicznie Ci to wyszło, marzę o takich umiejętnościach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dużo ćwiczyć :) 2 lata temu przyjaciółka musiała mnie na koncerty malować, bo sama się bałam :D

      Usuń
  7. woow masz piękne oczy ! a mkaijaż wyszedł ci cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki swietne ;)bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiernie podoba mi się kolorystyka tego makijażu, piękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę przeżyć jak robisz tak idealnie równą kreskę! Myślisz, że to zasługa eyelinera? Czy bardziej kwestia wprawionej ręki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki :) Wydaje mi się, że eyeliner też tu ma swoją zasługę, bo np. ja nie umiem robić kresek płynnym eyelinerem a tym w żelu to dla mnie czyta przyjemność :)
      Ważną rolę odgrywa też pędzelek, takim ściętym jak do malowania brwi jest mi łatwiej :)
      I na pewno też trzeba ćwiczyć i dobrać sobie technikę malowania jaka nam najbardziej odpowiada :) Jeśli byś chciała mogę napisać osobnego posta o malowaniu kreski,ale ostrzegam że profesjonalistą nie jestem :)

      Usuń
    2. Bardzo byłabym ciekawa jak robisz taką ładną kreskę! Posta z przyjemnością bym przeczytała :)
      http://beautyetiquette.blogspot.com/

      Usuń
    3. Okej, w najbliższym czasie możecie się spodziewać takiego posta :D

      Usuń
    4. Pewnie, nowych sposobów i porad nigdy nie za wiele :)

      Usuń
  11. bardzo ciekawie i swiezo wyglada na oku :) i swietna kreska.

    OdpowiedzUsuń
  12. cały post bardzo na tak!
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, naprawdę warto, nagrodą jest naszyjnik od MissSpark! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały makijaż:)

    Zostałaś przez nas otagowana, zapraszam do zabawy:D
    http://frozenmalibu.blogspot.com/2012/08/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, do twarzy Ci w nim :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...