wtorek, 28 sierpnia 2012

Makijaż: Anna Sui, czyli jesienne trendy 2012

Witajcie :)

Tak jak obiecałam, prezentuję Wam moją interpretację jesiennych trendów 2012 :) 
Najbardziej spodobała mi się propozycja, którą proponuje nam Anna Sui. Jest to niebieska kreska, która pięknie podkreśla kolor tęczówek brązowych, zielonych i niebieskich również :) 
Kreska, którą Anna pokazała na pokazie jest nieco zbyt  dramatyczna by nosić ją na co dzień, dlatego też moja wersja jest bardziej dzienna i praktyczna :)



Wykonanie takiej kreski nie jest trudne.Jeśli nie macie niebieskiego eyelinera, wystarczy że posiadacie cień lub pigment w kolorze w jakim chcecie namalować kreskę, aby  była ona trwalsza dobrze by było gdybyście miały też płyn typu Duraline z Inglota (cena 20 zł).
Ja moją kreskę wykonałam, przy użyciu pigmentu Kobo Professional w kolorze Cornflower zmieszanego z płynem Duraline oraz skośnie ściętego pędzelka Catrice :)




Te kropki na dolnej powiece można sobie odpuścić :)

Podoba Wam się taka propozycja na makijaż? Czy raczej ten trend nie przypadł Wam do gustu? :)

Buziaki :*


20 komentarzy:

  1. w sumie, poza tą kropką, wygląda tak, jak mój makijaż codzienny - kolorowe kreska cieniem na mokro (: rzadko sięgam po niebieski, będzie więc okazja nadrobić (:
    i dziękuję, że przypomniałaś mi o maśle kakaowym ziai - mogłam dołączyć go do sierpniowego 'tak i nie' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki makijaż jest chyba najlepszy na dzień :)
      Widziałam właśnie, że pisałaś o tym maśle i już wiem dlaczego masz inne opakowanie :) To jest po prostu inna wersja :)

      Usuń
  2. Ładnie Ci to wyszło :) Na taki dzienny makijaż pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na dzień jest rewelacyjny, może nawet do szkoły się nada :)

      Usuń
  3. Kreseczka jak zwykle idealna. Bez kropki świetna alternatywa nudnej już zwykłej kreski. Na co dzień i nie tylko. Czekam na kolejne interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do idealnej chyba jeszcze trochę brakuję ale dzięki :)
      Kolejne interpretacje już nie długo :)

      Usuń
    2. Jeśli ideałów nie ma to Twoje kreski są zaraz po nich, serio :)

      Usuń
    3. Dziękuję :) Staram się :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale bez tych kropek.
    Zazwyczaj robię tylko i wyłącznie czarną kreskę, ale teraz postawię na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz spotkałam się z kropką na dolnej powiecie :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda bardzo oryginalnie ale trzeba uważać, żeby się nie odbiła poniżej :)

      Usuń
  6. ja jednak nadałabym jej inny kształt, bardziej wyciągnięty ku górze (żeby jak najbardziej upodobnić ją do kreski modelki, bo tak to jest super) ;) taka kreska też może być w miarę dzienna :)
    świetny pomysł z tymi interpretacjami, tak poza tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, można by ją bardziej wyciągnąć ale na mojej powiece by to źle wyglądało :)
      A co do pomysłu to jakiś odkrywczy nie jest, po prostu sama lubię takie makijaże oglądać, ale dzięki :)

      Usuń
  7. Moim zdaniem wyglądasz w owym makijażu lepiej od tej babeczki ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję :):* Modelka ma niebieskie oczy, więc nie widać tego kontrastu jak u mnie :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...