wtorek, 28 sierpnia 2012

Makijaż: Anna Sui, czyli jesienne trendy 2012

Witajcie :)

Tak jak obiecałam, prezentuję Wam moją interpretację jesiennych trendów 2012 :) 
Najbardziej spodobała mi się propozycja, którą proponuje nam Anna Sui. Jest to niebieska kreska, która pięknie podkreśla kolor tęczówek brązowych, zielonych i niebieskich również :) 
Kreska, którą Anna pokazała na pokazie jest nieco zbyt  dramatyczna by nosić ją na co dzień, dlatego też moja wersja jest bardziej dzienna i praktyczna :)



Wykonanie takiej kreski nie jest trudne.Jeśli nie macie niebieskiego eyelinera, wystarczy że posiadacie cień lub pigment w kolorze w jakim chcecie namalować kreskę, aby  była ona trwalsza dobrze by było gdybyście miały też płyn typu Duraline z Inglota (cena 20 zł).
Ja moją kreskę wykonałam, przy użyciu pigmentu Kobo Professional w kolorze Cornflower zmieszanego z płynem Duraline oraz skośnie ściętego pędzelka Catrice :)




Te kropki na dolnej powiece można sobie odpuścić :)

Podoba Wam się taka propozycja na makijaż? Czy raczej ten trend nie przypadł Wam do gustu? :)

Buziaki :*


Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...