czwartek, 23 sierpnia 2012

Recenzja: Scrub do stóp, Olejek jodły i olejek moreli, Green Pharmacy

Witajcie :)

Przedstawiam Wam dzisiaj produkt, który kupiłam już jakiś miesiąc temu, a jest nim Scrub do stóp od Green Pharmacy.



Opis produktu:

Scrub do stóp
olejek morelowy,mielone pestki moreli, olejki eteryczne jodły i drzewa herbacianego, kwasy owocowe, mentol, kamfora
Scrub dzięki polerującym właściwościom mielonych pestek moreli czyni skórę stóp miękką i gładką. Skutecznie złuszcza zrogowaciałe tkanki naskórka stymulując odnowę skóry.
Preparat zapewnia mikro masaż stóp co polepsza przyswajanie przez skórę bogatej gamy substancji odżywczych zawartych w preparacie. Usuwa zmęczenie i uczucie dyskomfortu w stopach spowodowane zgrubieniami i odciskami.Zapewnia przyjemne uczucie chłodu i świeżości.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotną skórę stóp i masować przez ok.3-4 minuty a następnie zmyć ciepłą wodą. Po zastosowaniu zaleca się użycie odpowiedniego kremu do stóp z serii <<Green Pharmacie>>. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Pojemność: 100 ml

Skład: Aqua, Mineral Oil, Monoglycerides, Glycerin, Stearic Acid, Isopropyl Myris-tate, Apricot Kernels Powder, Apricot Oil, Cetostearyl Alcohol, Calicylic Acid, AHA, Carbomer, Carbamide, Menthol, Fir Essential Oil, Tea Tree Essential Oil, Camphor, Phenoxyetheanol, Methylparaben, TEA, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben.


Moja opinia:
Do zakupu tego scrabu zachęciła mnie cena ok. 7 zł oraz skład. Jestem bardzo zadowolona bo scrub spełnia swoje zadanie, czyli złuszcza martwy naskórek i zostawia stopy miękkie i gładkie, może nie od razu widać te efekty ale po 3-4 stosowaniach już jest różnica. Zapach jest bardzo przyjemny, mnie kojarzy się on z lasem, dlatego też masaż stóp jest przez to większą przyjemnością.  Małe pestki moreli bardzo fajnie masują i polerują skórę.Produkt jest też bardzo wydajny, po miesiącu stosowania zużyłam dopiero połowę tubki. Jedyne co mi się nie podoba to konsystencja, która jak dla mnie jest zbyt rzadka. 



Miałyście ten produkt, co o nim myślicie? A może polecacie jakiś inny scrub lub peeling do stóp? :)

Buziaki :*


8 komentarzy:

  1. Lubię wszystkie scruby i peelingi do stóp :)
    Ciekawa jestem ten z Green Pharmacy:)
    Cena faktycznie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  2. widoczna różnica po 3-4 stosowaniach to świetny wynik!
    Muszę znaleźć ten scrub w swoich sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jest też potrzebna dodatkowa pielęgnacja, taka jak krem nawilżający np. :)
      Sam scrub może mieć nieco gorsze wyniki, ale to już kwestia indywidualna :)

      Usuń
  3. Zauważyłam, że produkty z tej firmy ostatnio często pojawiałam się na blogach i dojrzałam, ze chyba pochodzą z drogerii natura, dobrze myślę? :) Twoja recenzja widzę pozytywna, cena zachęcająca i te kosmetyki mają w sobie coś, co mnie do nich przekonuje. Mam w planach spróbować coś z nich jak będę w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kupiłam go w Rossmanie :) W Naturze może też są, ale muszę szczerze przyznać, że jak jestem w Naturze to patrzę tylko na kolorówkę, takie zboczenie :D
      A na blogach Green Pharmacy pojawia się często, bo dużo dziewczyn dostało ich produkty do testów, ja ten scrub kupiłam z własnych pieniędzy :)

      Usuń
  4. Skoro mówisz, że pachnie lasem to muszę zakupić ten scrub, bo bardzo lubię taki świeży, leśny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zasługa olejków eterycznych jodły i drzewa herbacianego :) W sklepie można powąchać :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...