środa, 29 sierpnia 2012

Inspired by Diseny Princess: Aurora

Witajcie :)

Zabawa Inspired by Disney Princess, trwa nadal :) W tym tygodniu inspiracją jest Księżniczka Aurora z bajki o śpiącej królewnie :)
Pierwsze kolory jakie przyszły mi do głowy to żółty-kojarzy mi się z jej włosami, niebieski- jedna z jej sukienek ma taki kolor oraz róż- to też inspiracja zaczerpnięta z jej sukienki :)

Z połączenia tych kolorów wyszło mi coś takiego:




I co myślcie o takim połączeniu kolorów? :)

Czekam na Wasze prace :) 

Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie, ale jednak nie jestem fanką żółtego w makijażu. W ogóle nie lubię tego koloru w sumie.
    Jak zwykle ślicznie wykonany, precyzyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Żółty w makijażu lubie, bo fajnie kontrastuje z innymi kolorami i w makijażach wakacyjnych i letnich był obowiązkowy :) Ale w mojej szafie nie znajdzie się nic w tym kolorze :)

      Usuń
  2. ślicznie to wygląda. Żółty to może nie mój kolor, ale bardzo ładnie się tu wkomponował ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy, jednak jak dla mnie zbyt mocny :P
    Lubię efekt nude :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko dla zabawy :D Poza tym ja bardzo lubię kolorowe makijaże, ale takie połączenie kolorów nigdy by mi do głowy nie przyszło gdyby nie ta zabawa :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za zółtym, al tu mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aurora powinna mieć właśnie taki makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przy otwartym oczku wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie niestety zbyt kolorowy, ale wykonanie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie z tego sprawę, że takie kolorowe makijaże mało kto lubi :)

      Usuń
  8. Piękny makijaż i połaczenie :33 zapraszam cię do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam kocham kolorowe makijaże! :) Uważam, ze powinnaś potrenować bardziej precyzyjne rozcieranie i płynne tworzenie przejść między kolorami. Niemniej jednak bardzo mi się podoba. Wielki plus za kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest stworzyć płynne przejście pomiędzy kolorami które ze sobą kontrastują :)
      Dzięki za rade :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zgadzam się zrobić takie przejścia jest baaardzo ciężko ;)

      Usuń
    4. No niestety, a te perłowe cienie ze Sleeka w ogóle bardzo ciężko się rozcierają :/

      Usuń
  10. Masz taki sam kolor oczu jak ja i jak Tobie pasuje ten makijaż to mi też chyba będzie ;))

    obserwuje i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...