sobota, 11 sierpnia 2012

Recenzja: Wazelina kosmetyczna do ust poziomkowa, Flos-Lek

Witajcie :)

Jakieś dwa tygodnie  temu od portalu urodaizdrowie.pl otrzymałam do przetestowania Wazelinę kosmetyczną do ust o delikatnym zapachu poziomki, której producentem jest Laboratorium Kosmetyczne Flos-Lek.

Dzisiaj przyszedł w końcu czas na recenzję :)

Od producenta:

WAZELINA KOSMETYCZNA DO UST 
poziomkowa

Zastosowanie: codzienna pielęgnacja i ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (zmiany, temperatury, wiatr itp.).
Działanie: ochronno-odżywcze.
-Wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta.
-Zapobiega łuszczeniu, wysuszaniu i pękaniu naskórka.
-Delikatnie nabłyszcza wargi.
Efekt: atrakcyjne, odpowiednio nawilżone i wygładzone usta
Sposób użycia: kilka razy dziennie lub w zależności  od potrzeb nanieść niewielką ilość na usta, rozsmarować.

Skład: Petrolatum, Cethyl Alcohol, Cholestereol, Copernicia Cerifera Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Aroma, Benzyl Alcohol. 

Wyrób gotowy:
-przebadany dermatologicznie 
-nie zawiera parabenów
-nie zawiera barwników
-nie testowany na zwierzętach
-zgłoszony do KSIoK

Moja opinia:

Wazelina faktycznie spełnia obietnice producenta, co rzadko się zdarza :)
Używam  jej tylko gdy jestem w domu, ponieważ wtedy mam w miarę czyste ręce a produkt niestety trzeba nanosić palcem.I naprawdę usta są nawilżone i gładkie przez długi czas.Świetnie nadaje się jako balsam na noc, bo nienawidzę budzić się rano z suchymi ustami.Zapach poziomki jest bardzo delikatny :)
Polecam wszystkim, produkt jest  bardzo wydajny :)

19 komentarzy:

  1. Mialam juz rozana, teraz mam pomaranczowa i z obu jestem rownie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uda mi się tą wykończyć, to na pewno zaopatrzę się w jakiś inny zapach :)

      Usuń
  2. ciekawa, ale już mam sporo kosmetyków pielęgnacyjnych do ust, więc na razie sobie odpuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam zwykłej wazeliny, chętnie bym się skusiła na tą poziomkową bądź inną zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ją i bardzo lubiłam,teraz używam Carmexu ale pewnie do niej wrócę :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    http://standardowa21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys używałam tylko wazelinkę, teraz używam carmexa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex jest wygodniejszy w używaniu, tak mi się wydaje :)

      Usuń
  6. wazelina jest najlepsza na usta, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy tak zachwalają,może ja też sie skusze :) tylko nie lubie nabierać produkt z tych słoiczków bo zawsze pod paznokciem mam go pełno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mnie ona ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję czekoladową, świetna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w sam raz dla mnie ;] Ostatnio moje usta są strasznie wysuszone :(
    Tutaj kolejna praca: http://angietrucco.blogspot.com/2012/08/inspired-by-disney-princess-sniezka.html :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą wazelinę też poziomkową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja do ust używam niebieskiej pomadki z NIVEA i miodku z Orfilame :P

    OdpowiedzUsuń
  13. na poziomkę bym się skusiła :) obserwuje i zapraszam do mnie http://testujemykosmetyczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. FlosLek ma u mnie zawsze na wstępie kilka punktów, mam do nich zaufanie. Z chęcią bym spróbowała po Twojej recenzji, tylko czemu w słoiczku, ostatnio wszystkie fajne balsamy są w słoiczki, a to tak jak piszesz poza domem strasznie nie higieniczne mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z FlosLek pierwszy raz miałam do czynienia i jestem zadowolona :) Też ubolewam na tym słoiczkiem ...

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...