niedziela, 19 sierpnia 2012

Inspired by The Disney Princess: Mulan

Witajcie :)

W tym tygodniu jakoś nie miałam weny do stworzenia makijażu inspirowanego Mulan, dlatego post pojawia się dopiero dzisiaj :)

Inspirowałam się tutaj takim zdjęciem:



Chciałam wykonać makijaż gejszy... Jak wyszło same widzicie :)
Na pewno mogło być lepiej...


Niestety zdjęcia z otwartymi oczami nie wyszły dobrze, dlatego dodaję tylko takie zdjęcie bo i tak wszystko jest widoczne :)


Nadal czekam na Wasze prace :) 

Buziaki :*


22 komentarze:

  1. Fajnie Ci to wyszło! :) Usta - bosko! Daj mi takie, też chcę mieć duże i kształte noo :P
    Mulan zmalowałam dwa razy - raz mi fotki nie wyszły, bo światło było kiepskie, a dzisiaj siadła mi bateria, więc nie wiem czy coś wyszło z tych kilku zdjęć ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby coś wyszło, chętnie popodziwiam :D
      A co do moich ust to zawsze uważałam, że są małe i bezkształtne, ale dzięki :)

      Usuń
  2. mi się najbardziej podobają powieki - uwielbiam róże :) za to szminka nie przypadła mi do gustu z prostego powodu - to zupełnie nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na powiece roztarłam czerwony cień a wyszedł jakoś różowawo, nie wiem czemu :)
      Ciemne czerwienie rzadko komu pasują, ja tak na co dzień też jej nie używam :)

      Usuń
  3. Masz cudowne, gejszowe usta!:D
    ostatnio oglądałam program o gejszach- Martynę Wojciechowską. Bardzo ciekawy, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czytałam "Wyznania Gejszy" również polecam, świetna książka i bardzo łatwo się ją czyta :)

      Usuń
  4. Wyszło bardzo ok! To jest trudny makijaż, dlatego ja się na niego nie porwałam. Jedyne, co u Ciebie można by poprawić wnioskując po tym zdjęciu, to nałożenie różu do policzków. Poza tym jest cud, miód, malina! Ta ostatnia nawet dosłownie - masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo :) Róż fakt wyszedł średnio dobrze :/

      Usuń
  5. Ja tu jednak coś z gejszy dostrzegam;) Makijaż bardzo udany. Zamień się na usta,pliss :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie wiem o co chodzi z tymi ustami, zawsze były małe i bez konkretnego kształtu, a tu się okazuje, że jednak jest inaczej :D

      Usuń
  6. bardzo fajnie wyszło (:
    też próbowałam zmalować, przy dwóch lewych rękach wyszło jak widać: http://ecattiem.blogspot.com/2012/08/inspired-by-disney-princess-mulan.html :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż, masz piękne usta! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż oczu i ust :) Podobnie jak Ms Jumanji mogę mieć tylko zastrzeżenia do różu ;) Ogólnie - bardzo fajnie. Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Zdjęcia ogółem wyszły kiepsko dlatego tego różu prawie nie widać :/

      Usuń
  9. Fajnie wyszło, bardzo mi się podoba, widać, że dużo pracy włożyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...