wtorek, 7 sierpnia 2012

Inspired by The Disney Princess: Królewna Śnieżka ( Snow White)

Witajcie :)

Dzisiaj  mamy drugi dzień inspirowania się Królewna Śnieżką :)
Mam kilka ciekawych pomysłów, zobaczymy co z nich wyjdzie :) Póki co pokaże Wam moja pierwszą propozycje makijażu a'la Śnieżka :)

Do makijażu oka użyłam paletki, Sleek Glory jest naprawdę świetna, kolory dobrane są tak, że można nią stworzyć wiele ciekawych makijaży :)
W sklepie ladymakeup.pl jest jeszcze dostępna i to chyba w najniższej cenie (sprawdzałam kilka innych sklepów), tak więc zachęcam :)


A oto ja jako Śnieżka :)







I co myślicie o takiej interpretacji? :)

Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Miałyśmy podobny zamysł :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Calvin Klein, tylko nie wiem jaki to kolor lub numerek bo nic nie jest napisane :/
      To i tak jest chyba podróbka, mama kiedyś na allegro kupiła :)

      Usuń
  3. Piękna Królewna Śnieżka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kreseczka jeszcze do poprawki ;) ale od razu widać, że to królewna śnieżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, kreska mi tym razem nie wyszła :/ Chyba muszę kupić nowy eyeliner we flamastrze...

      Usuń
  5. Od razu kojarzy się ze Śnieżką, fajnie dobrałaś makijaż oczu. Kreska wymaga jeszcze dopracowania, ale koncepcja tego makijażu naprawdę super! Tak chciałabym już coś zmalować, ale nie dość że pracuję w tym tygodniu cały dzień, to jeszcze do tego mam drobny stan zapalny oka :/ Ale w weekend na pewno coś zmaluję, zwłaszcza że powiększyłam moją kolekcję Sleeków o kolejną paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety eyeliner zastrajkował :/
      Oby Ci się polepszyło :) I oczywiście pokazuj nową paletkę :D

      Usuń
  6. Pięknie to zrobiłaś! Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...