sobota, 11 sierpnia 2012

101 obserwatorów! Dziękuje Wam! :)

Witajcie Kochane :*

Wczoraj wieczorem mój blog zyskał setną obserwatorkę! :)


Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, każdy nowy obserwator ogromnie mnie cieszy i daje motywacje do pisania dla Was :)

Chciałam Wam bardzo podziękować za to, że jesteście ze mną :*
Dzięki Wam cały czas uczę się czegoś nowego, dzięki Waszym radą zmieniam wystrój i treść bloga na lepsze:)Mam nadzieję, że będzie Was więcej :* 
W styczniu czyli za ok 4 miesiące blog będzie obchodził pierwsze urodziny i na pewno będę Was chciała jakoś nagrodzić :)

Przypominam Wam również o konkursie(<--klik), zachęcam do udziału :)

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję!! :*


Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Byłam 99 :)! Kolejnych 101 życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, jak ktoś zasługuje to szybko zyskuje czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że naprawdę zasługuję :)

      Usuń
  3. Gratulacje i kolejny setek życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I będzie ich codziennie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jestem tą 100 :D
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy- jak coś mnie zainteresuje to obserwuję :)

      Usuń
  7. Gratuluję pierwszej setki! Oby było ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Bardzo bym chciała żeby kilka setek się uzbierało :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...