poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Inspired by The Disney Princess- Pocahontas- przypomnienie :)

Witajcie :)

Wczoraj zakończył się tydzień inspirowania Mulan, nadszedł czas na czwartą z kolei Pocahontas :)
Jestem bardzo ciekawa co wymyślicie :) 
Pierwsza praca już jest i zmalowała ją  Ms Jumanji 
(kosmetyczny-przekladaniec)(<--klik)  :)



źródło:http://www.google.pl/imgres?hl=pl&sa=X&biw=1600&bih=813&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=vWrVu7y3UvuHnM:&imgrefurl=http://www.hitypolskiegointernetu.pl/pocahontas-kukurydza/&docid=QeZduNGMIsPuEM&imgurl=http://www.hitypolskiegointernetu.pl/wp-content/uploads/2011/01/pocahontas-2.jpg&w=768&h=432&ei=4ycyUNnwMemn4gSIqoHIAw&zoom=1&iact=rc&dur=160&sig=101287949190675779489&page=1&tbnh=101&tbnw=180&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:0,s:0,i:138&tx=80&ty=37

Pocahontas-pocahontas-6524510-350-407.jpg
źródło: http://nataleneczka.pinger.pl/m/3873179/tekst-pocahontas


Pocahontas-disney-classics-24452894-252-346.jpg
źródło: http://melapati.pinger.pl/m/7908956/pocahontas-walt-disney-disney

Macie już jakieś pomysły? :) 

Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. A ja jeszcze Mulan nie opublikowałam :D
    Oj nie... na nią chyba pomysłów nie mam jednak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Mulan czekam :)
      I nie poddawaj się bez walki :D Na pewno coś wymyślisz :) Ja na razie też nie mam na nią pomysłu :)

      Usuń
    2. Ale ona taka jakaś au naturel xD

      Usuń
    3. I chyba właśnie taki naturalny mejkap do niej zrobie :)

      Usuń
    4. Mulan i Pocahontas jedne z najtrudniejszych z listy! Dla mnie też, ale dziewczyny próbujcie, to nie musi być nic wyszukanego, zainspirowany dzienny makijaż też jest super. Ja tak w końcu wybrnęłam z Pocahontas, ale też się nagłowiłam :)

      Usuń
  2. Nie mam zupełnie pomysłu na Pokahontas (prócz delikatnego z cieniami z gornego rzedu Sleek Au Naturel, ale to takie nuudne) :P więc chyba jak Mulan sobie odpuszczę (tej bajki nie widziałam, więc i o inspirację było ciężko) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudne makijaże też są potrzebne, bo na nich najwięcej się nauczyłam :)
      A bajkę widziałam tak dawno temu, że już jej nie pamiętam :)

      Usuń
  3. Zobaczę czy będę mieć czas ale baaardzo chciałabym wziąć udział bo bajki Disneya (I księżniczki!) uwielbiam!
    Świetny pomysł z makijażami ;)

    pozdrawiam,
    annantonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu mnie się wydaje, że w bajce są sceny, gdzie miała coś namalowanego na twarzy? ;p Hm, może spróbujcie zrobić na powiece listek wierzby? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, choć ja nic nie pamiętam :) Ale pomysł bardzo fajny :)

      Usuń
  5. Choć raz jestem pierwsza, nadgoniłam te wszystkie poprzednie - do tyłu i na ostatnią chwilę :) Wyjątkowo była piękna pogoda w Anglii, więc słonce i światło do zdjęć mnie zmotywowało. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to Twój post mi w ogóle przypomniał, że zaczął się nowy tydzień :)
      Ostatnio mam za dużo pomysłów na posty a za mało czasu na ich realizację :) Do tego jeszcze tylko dwa tygodnie do końca wakacji, a ja się trochę stresuję nową szkoła :/

      Usuń
  6. Pocahontas to moja absolutnie ulubiona bohaterka bajek Disneya. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie na tę księżniczkę czekałam od samego początku, postaram się jutro coś zmalować, tym razem na paznokciach - mam tylko nadzieję, że wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś kto jest zadowolony! :D Jestem bardzo ciekawa co wymyślisz :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...