wtorek, 14 sierpnia 2012

Sleek Snapshots - pierwsze wrażenia :)

Witajcie :)

Wczoraj dotarła do mnie moja upragniona paletka Sleek Snapshots :)
Jest to nowa limitowana wyłącznie paleta  łącząca w sobie żywe kolory zeszłorocznych limitowanych propozycji Monaco oraz Curacao. 


Paletka bardzo mi się podoba, jest zdecydowanie w moim stylu :) Większość to kolory intensywne o perłowym wykończeniu a matowych kolorów jest pięć, więc znajdzie się coś dla każdego :)



Swatche bez bazy :)



Jak  Wam się podoba ta paletka? Kupicie czy raczej ja sobie odpuścicie? :)


Buziaki :*





14 komentarzy:

  1. Mam paletkę Monaco, ale nie mam Curacao, więc ta mnie kusi tak pół na pół :) Może jakiś makijaż z użyciem tych cieni :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam ani Monaco ani Curacao :)A makijaż na pewno będzie :)

      Usuń
  2. podobają mi się kolory :) jednak nie wiem, czy często bym jej używała, bo są dosyć odważne, chociaż i tak chciałabym ją mieć :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki,a el jakoś nie powalają na nogi więc raczej nie kupię (przynajmniej na razie):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odpuściłam :) Niekoniecznie jest w moim guście, wolę ciemniejsze odcienie, więc nie kupię. Choć dostać w prezencie bym mogła, czemu nie, w końcu to Sleek :D hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie ma takiej paletki Sleek, której bym nie chciała mieć :D Teraz najbardziej zależy mi na tych Ultra Mattes a nigdzie już ich nie ma :(:(

      Usuń
  5. zdecydowanie odpuszczam, muszę wydenkować wszystko, co już mam ;D ale skusiłabym się, Humming
    Bird wygląda cudnie. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o cienie a już szczególnie paletki to ja nie mam hamulców :D
      A Humming Bird faktycznie jest śliczny :)Jutro sprawdzę jak prezentuje się ta paletka na powiekach :)

      Usuń
  6. Ja mam jedną paletkę Sleeka, recenzjowałam u siebie, jest to Bad Gir i nie zaprzyjaźniłyśmy się :( więc do Sleeka mnie nie ciągnie i ta paletka, choć jest obiektem pożądania wielu blogerek, to dla mnie te kolory są na nie. Czekam jednak aż wyczarujesz jakiś makijaż za jej użyciem, jeszcze się okaże, że jednak sama będę jej szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż będzie jeszcze dzisiaj :) Bad Girl też mam ale rzadko jej używam :)

      Usuń
  7. chętnie zobaczę makijaż wykonany ta paletka;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...