poniedziałek, 23 lipca 2012

Zabawa w Księżniczkę,kto jest chętny? :)

Witajcie :)

Ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł:) 

Każda z nas, chciała być kiedyś Księżniczkę :) Ja też :) Dlatego chciałabym zorganizować zabawę, która miałaby polegać na stworzeniu makijażu, manicure lub pedicure inspirowanego właśnie Księżniczkami Disneya :)


Chciałabym wiedzieć, kto wstępnie chciałbym wziąć udział w takiej zabawie? Piszcie w komentarzach :)

Oraz mam też prośbę, jeśli byście mogły udostępnić u siebie na blogu lub Facebooku, plakat oraz link do tego posta :) 


Na razie są to tylko wstępne informacje :) Na Wasze opinie o tej zabawie czekam do piątku, potem zajmę się już konkretną organizacją :)

Buziaki :*




14 komentarzy:

  1. fajny pomysł chętnie wzieła bym udział ale niestety mam za mało czasu na tworzenie bo wtedy muszę się skupić a dziecina czasami nie daje posiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj myślałam, że chętnie bym wzięła udział w akcji tego typu, ale niestety na czas mojego wyjazdu wypadają dwie księżniczki :( wg mnie powinno być więcej czasu przeznaczonego na jedną prinesskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zorganizować to w taki sposób, aby każdy mógł wziąć udział :)
      Dlatego wymyśliłam, że nie trzeba "robić" każdej księżniczki :) I chyba macie racje, 3 dni to za mało :)

      Usuń
    2. ooo ;) to super, więc jest nadzieja, że będę mogła się z Wami pobawić ;)

      Usuń
  3. Brakuje jeszcze Tiany i Roszpunki. :) http://en.wikipedia.org/wiki/Disney_Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w akcji :)
    Tylko wydaje mi się, że trzy dnia na każdą księżniczkę to za mało jednak...
    Czekam na dalsze informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobry pomysl chetnie wezne udzial :)

    jak ktos chce wiecej recenzji kosmetykow polecam blog mojej kolezanki http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło że się podoba :) Szczegóły już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w zabawie, chętnie zobaczę efekty, niestety nie jestem aż tak uzdolniona, żeby móc pokazywać swoje wypociny! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też sie bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...