piątek, 27 lipca 2012

Program partnerski ze sklepem Ladymakeup

Witajcie :)


Dzisiaj dowiedziałam się, o istnieniu Programu Partnerskiego ze sklepem  Ladymakeup, którą możecie też oglądać na YouTubie :)


Zachęcam Was do zarejestrowania się tam :) Są to dla nas same korzyści bez wysiłku :)
Stąd też reklama na samej górze bloga :) Mam nadzieje, że nie przeszkadza Wam to :)


Więcej o programie, możecie przeczytać wchodząc na stronę Ladymakeup i na samym dole znajdziecie odnośnik do Programu Partnerskiego:


Jeszcze raz zachęcam Was do udziału :):)


6 komentarzy:

  1. tez dostalam dzis tego maila i zrezygnowalam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/2012/07/pierwsze-weroniskowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A te pieniądze się potem odbiera czy można je wymienić na kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uzbierasz 100 zł to wtedy możesz je odebrać (jeśli będziesz chciała wypłacić mniej niż 100 to trzeba dopłacić 5 zł) , ale o wymianie na kosmetyki nic nie wiem :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...