sobota, 28 lipca 2012

Inspired by The Disney Princess- zabawę czas zacząć!

Witajcie Kochane :*


Tak jak obiecałam do wczoraj czekałam na Wasze opinie a dziś już podaje konkretne informację na temat zabawy Inspired by The Disney Princess :)


O co chodzi? :)


Każda(przynajmniej większość) z nas będąc małą dziewczynką chciała być Księżniczką :)
Teraz możemy stworzyć makijaże lub stylizację paznokci inspirowane właśnie księżniczkami Disneya :)






Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych, nawet osoby które nie mają bloga :) Możecie swoje prace umieścić na swoim Facebooku lub na tablicy mojego fanpage Carmilla Beauty :)

Osoby mające bloga mogą swoje prace umieszczać na swoich blogach :) Było by super gdybyście w postach umieszczały też link do tego posta, aby każdy wiedział o co chodzi :)


W zabawie nie trzeba brać udziału cały czas, nie musicie inspirować się każdą księżniczką, wybór należy do Was! :)


Na każdą księżniczkę przeznaczyłam jeden tydzień(tak jak prosiłyście), jest to chyba wystarczająco dużo czasu :) Gdyby jednak ktoś nie zdążył to też nie ma problemu :)


Linki do Waszych postów umieszczajcie w zakładce   na górze mojego bloga :)


Na plakacie niżej umieściłam daty dla każdej księżniczki, aby było Wam łatwiej, ale oczywiście będę Wam przypominała tutaj oraz na Facebooku :)






Jeśli macie jakieś pytanie, piszcie śmiało :)


Życzę udanej zabawy!!! :)


Buziaki :*

43 komentarze:

  1. ja sie dopisuje, ale niestety nie wiem czy bede miała mozliwosc wykonywania mani dokładnie w tych ramach czasowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, jak znajdziesz czas to potem tylko podaj mi linka w komentarzu w zakładce na górze :)

      Usuń
  2. yay! super, że wydłużyłaś czas na jedną księżniczkę do tygodnia :) zdecydowanie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Roszpunka ahh jak byłam blondynką tak na mnie mówili:)) Nie wiem czy będę w stanie sprostać One wszystkie kojarzą mi się z brakiem makijażu piękną cerą i rzęsami po niebo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :) Znając Twoją kreatywność, myślę że coś wymyślisz :)

      Usuń
    2. Też mam takie obawy jak Klaudia, do tego jestem makijażowym beztalenciem, ale w sumie mam ochotę na udział w takiej zabawie - temat nie jest prosty, więc może zmuszę się do kreatywnego myślenia i czegoś się nauczę ;)

      Usuń
    3. Patrząc na Twojego bloga, jakoś nie widać tego "beztalencia" :)
      Trzeba próbować i ćwiczyć :)

      Usuń
    4. Ja póki co odpadam. Jeszcze nie skończyłam Inspired by Places;/
      Ale bawcie się dobrze dziewczyny Będę was doglądała :D

      Usuń
    5. Oj szkoda :( Szybko do nas dołącz jak znajdziesz czas :)

      Usuń
  4. Ja też z radością wezmę udział :) W końcu będę miała motywację do wrzucania makijaży na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tą serią, jak tylko będę mieć czas to z wielką chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że znajdziesz chwilkę czasu :)

      Usuń
  6. Hmm... no dobra, skuszę się :) Dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę. Podoba mi się. Chyba się przyłączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny pomysł, chętnie popatrzę na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączę się, bo podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Jeśli tylko mogę to się przyłączam -to będzie mój pierwszy udział w takiej zabawie -mam nadzieję, że nie ostatni! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z przyjemnością wezmę udział! czekałam na jakąś pazurkową akcję, a bajki Disneya kocham, więc lecę malować!
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, bardzo fajna akcja. Jednak z braku mojego lakierowego zbiorku udziału nie wezmę :(. Z kilku lakierów nic ciekawego nie wymyśle w tak kreatywnej zabawie. Pozostało mi czekać na prace pozostałych Blogerek. Powodzenia Dziewczyny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ja też mam bardzo mało lakierów... Ale zachęcam do zaglądania do naszej galerii :)

      Usuń
  13. biorę udział, biorę udział ale będzie fajna zabawa! ;D;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł ;) dzisiaj mam pazurki jak sukienka kopciuszka ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja... Ja też skromnie zgłaszam swą kandydaturę xD Biorę udział, ale nie ręczę za efekty ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dopatrzyłam tą akcje u innych blogerek! Bardzo mi się to spodobało i już biorę paletkę i zaczynam tworzyć stylizacje Śnieżki :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Czekam na Twoją pracę :)

      Usuń
    2. Jutro dodam moją księżniczkowa pracę, jesli nie będzie za późno, dobrze? :)

      Usuń
  17. chętnie wezmę udział, szkoda że dopiero teraz się o tym dowiedziałam, ale nadrobię i jeszcze dzisiaj dodam pierwszą księżniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że dopiero teraz zobaczyłam tą zabawę ale chętnie się przyłącze. świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zacząć od pierwszej księżniczki jeśli chcesz :)
      Zachęcam do zabawy :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...