sobota, 28 lipca 2012

Inspired by The Disney Princess- zabawę czas zacząć!

Witajcie Kochane :*


Tak jak obiecałam do wczoraj czekałam na Wasze opinie a dziś już podaje konkretne informację na temat zabawy Inspired by The Disney Princess :)


O co chodzi? :)


Każda(przynajmniej większość) z nas będąc małą dziewczynką chciała być Księżniczką :)
Teraz możemy stworzyć makijaże lub stylizację paznokci inspirowane właśnie księżniczkami Disneya :)






Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych, nawet osoby które nie mają bloga :) Możecie swoje prace umieścić na swoim Facebooku lub na tablicy mojego fanpage Carmilla Beauty :)

Osoby mające bloga mogą swoje prace umieszczać na swoich blogach :) Było by super gdybyście w postach umieszczały też link do tego posta, aby każdy wiedział o co chodzi :)


W zabawie nie trzeba brać udziału cały czas, nie musicie inspirować się każdą księżniczką, wybór należy do Was! :)


Na każdą księżniczkę przeznaczyłam jeden tydzień(tak jak prosiłyście), jest to chyba wystarczająco dużo czasu :) Gdyby jednak ktoś nie zdążył to też nie ma problemu :)


Linki do Waszych postów umieszczajcie w zakładce   na górze mojego bloga :)


Na plakacie niżej umieściłam daty dla każdej księżniczki, aby było Wam łatwiej, ale oczywiście będę Wam przypominała tutaj oraz na Facebooku :)






Jeśli macie jakieś pytanie, piszcie śmiało :)


Życzę udanej zabawy!!! :)


Buziaki :*

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...