niedziela, 22 lipca 2012

Makijaż: Kleopatra I

Witajcie :)


Wczoraj stworzyłam taki makijaż, inspirowałam się tutaj Kleopatrą I, królową Egiptu :)
Nie wyszło tak jak chciałam ale i tak jestem zadowolona z efektu :)


A Wam jak się podoba? :)




Do wykonania użyłam:

Oczy
-EYESTUDIO, 202 Mythical Mermaid, Maybelline
-Ink Pot, Eyeliner Gel, Sleek Makeup
-Pure Pearl Pigment, 508 Golden Chic, Kobo Professional zmieszany z Duraline, Inglot
-Eyebrow Set, Catrice
-Blueberry Volume Mascara, Lumene

Twarz
-Matt Make up, 101 IVORY, Kobo Professinal
-Brazujacy puder w kulkach, Sensique

Usta
-Pure Pearl Pigment, 508 Golden Chic, Kobo Professional zmieszany z bezbarwnym błyszczykiem

Zapraszam na:


Buziaki :*


7 komentarzy:

  1. podoba się, a usta jaki zaskakujący efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Właśnie o taki nietypowy efekt mi chodziło :)

      Usuń
  2. boże ty masz piękne te oczyska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie masz duże oczy!
    Piękna jesteś :)
    A makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa Kleopatra, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...