wtorek, 31 lipca 2012

Makijaż : Sunny Yellow

Witajcie :)


Dzisiaj jest u mnie piękny słoneczny dzień, tak więc i makijaż będzie w letni żywych kolorach :)
Mam nadzieje, że Wam się spodoba i może Was zainspiruje :)


Mam jeszcze pytanie, czy chciałybyście krok po kroku(zdjęcia) jak wykonuje makijaż? Jeśli tak, to jaki ? :)





Do wykonania użyłam:

TWARZ

-Matt Make up, 101 Ivory, Kobo Professional
-Puder Brązujący w Perełkach, Sensique

OCZY
-Baza pod cienie, Kobo Professional
-Trio Eyeshadows, Appletini, MIYO
-401 Sunny Yellow, Pure Pigment, Kobo Professional
-Blue, Devil Eyes Eyeliner Pen, MIYO
-409 Emerald, Pure Pigment, Kobo Professional
-No Limits Beauty, Eyeliner w pisaku, Ingrid
-Blueberry Volume Mascara, Lumene
-Eyebrow Set, Catrice

USTA

-303 Orange Juice, Kobo Professional
-03 Candy Bar, Stay with Me, Essence

Zapraszam na:



Jest to dzisiaj mój dzienniaczek, jak Wam się podoba? :)


Buziaki :*


6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten niebieski cień na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest mój ukochany pigment Emerald od Kobo :) Używam go ostatnio chyba do każdego makijażu :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...