poniedziałek, 30 lipca 2012

Inspired by The Disney Princess: Jasmine

Witajcie :)


Dzisiaj jest pierwszy dzień zabawy Inspired by The Disney Princess :) W tym tygodniu inspirujemy się Księżniczką Jasminą :)


Najbardziej kojarzy mi się ona z kolorami niebieskimi, dlatego też pierwszy makijaż jaki wpadł mi do głowy jest właśnie w takiej kolorystyce :)







Wrzucam Wam tez kilka fotek, które może Was zainspirują :)







Czekam na Wasze prace, jestem baardzo ciekawa co fajnego wymyślicie :)

O szczegółach możecie przeczytać TUTAJ :)

Powodzenia Dziewczyny :*



14 komentarzy:

  1. Makijaż świetny.:) Jedynie może dodała bym trochę złota?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już tutaj nie chciałam nic dodawać :) Mam jeszcze jeden makijaż i tam właśnie jest złoto, ale nie wiem jeszcze czy go dodam :)

      Usuń
    2. Czy mani zainspirowany również może dołączyć do zabawy czy tylko makijaże się liczą??:)

      Usuń
    3. Tak, tak oczywiście :) Pisałam że mani też :)

      Usuń
  2. ja wizję mam, ciekawe tylko czy moje umiejętności podołają z realizacją :P A Twój mi się bardziej z Arielką kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twojego pomysłu :) Tym bardziej, że każdy ma inne skojarzenia :)

      Usuń
  3. Pasują ci niebieskie cienie :)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty~

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze Ci w niebieskim makijażu :)
    Ja cały czas myślę nad moją interpretacją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Jeden kolor, ale nie jest nudno. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...