środa, 11 lipca 2012

Clean&Clear- Krem na dzień + wygrana w rozdaniu

Witajcie :)


Podstawą w pielęgnacji mojej cery, która zalicza się do tłustej jest oczyszczanie i nawilżanie.
Kremem, który nawilża moją twarz jest właśnie Clean&Clear- Nawilżający krem na dzień, przeciw błyszczeniu się skóry. U mnie sprawdza się tylko opcja nawilżania bo nie zauważyłam żeby twarz mniej się świeciła dzięki niemu.




Opakowanie jest z pompką, która umożliwia wyciśnięcie nawet minimalna ilość kremu.Pojemność jest dość spora bo aż 75ml w stosunku do wydajności, która też mnie zachwyca bo wystarczy 5 małych kropeczek na   posmarowanie całej twarzy. Bardzo dobrze nawilża skóre, nie zawiera olejków co jest najważniejsze w kremach dla cery tłustej. Świetnie nadaje się pod makijaż, zawsze czekam aż krem się wchłonie i nakładam podkład, na tak przygotowanej skórze super się rozprowadza :)

Efekt to miękka i gładka skóra :)

Nie wiem ile kosztuje ani gdzie można go kupić, ponieważ ja dostałam go od koleżanki :)
Jeśli o czymś nie wspomniałam, pytajcie w komentarzach :)

A teraz czas na zdjęcia paczki z wygraną w rozdaniu u  outside-glass z bloga outside-glass.blogspot.com , na którego serdecznie Was zapraszam :)



Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję Kochana :*:*

Buziaki, Carmilla :*:*



3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...