niedziela, 28 kwietnia 2013

Przejście na Google+ i Bloglovin

Witajcie :)

Jak na pewno wiecie od 1 lipca 2013 roku Google zamyka Google Readera a co za tym idzie zniknie widżet "Obserwatorzy" z naszych blogów. Zmiana bez sensu jak dla mnie ... Petycje nic nie dają, więc wygląda na to, że jest to decyzja nie odwołalna :/  Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj :)

W związku z tym zdecydowałam przełączyć z profilu Bloggera na profil Google+.
O tym co zmieni się po tym przełączeniu można poczytać tutaj :) Po dłuższym zastanowieniu nie wygląda to aż tak źle jak mogło by się wydawać :) Na profilu Google+ podałam tylko imię i pierwszą literę nazwiska i zostało to zaakceptowane, więc aż tak bardzo nie narusza to mojej prywatności :)
Do 30 dni jest możliwość powrotu do profilu bloggera TUTAJ :)

A jak zmienił się mój blog?

Dodałam nowe opcje, które ułatwiają kontakt z czytelnikami czyli Wami :)

Pierwsza to nowy wygląd opcji komentowania:







Druga to ikonki po prawej stronie bloga:




Zachęcam Was też do założenia konta na bloglovin :) Jest to idealne rozwiązanie jak zamiennik dla Google Readera :)
Jest tam możliwość zaimportowania blogów właśnie z Google Readera, więc nie trzeba się męczyć z ich przenoszeniem i nie ma limitu liczby obserwowanych blogów/stron :)
Istnieje też możliwość pobrania aplikacji Bloglovin na Androida i iPhona, bardzo przydatne :)

Na moim blogu od dawna jest odnośnik do Bloglovin:


W razie gdyby coś Wam sprawiało problem lub coś było nie jasne, piszcie śmiało, chętnie spróbuję pomóc :)


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...