sobota, 27 kwietnia 2013

Makijaż dla zielonych i głęboko osadzonych oczu

Witajcie :)

Przy okazji ostatniego spotkania z  moją przyjaciółką Basią pobawiłyśmy się trochę makijażem...
Co nam z tego wyszło zobaczycie niżej :) Basia ma piękne zielone oczy i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie użyć na niej fioletu, który pięknie podkreślił jej tęczówkę :) Dodatkowo oczy Basi są głęboko osadzone, dlatego nie chciałam przesadzać, więc ograniczyłam się do białego cienia, lekko roztartej czarnej kredki wzdłuż górnej i dolnej linii rzęs oraz do fioletu nałożonego na kredkę oraz lekko ponad załamanie powieki :)

Modelce makijaż się podobał, mam nadzieję że i Wam przypadnie do gustu :)
___________________________________________________

Hello :)

While meeting with my friend Basia we played a little bit with make up...
What's the effect - see lower :) Basia has beautiful green eyes and I couldn't stop myself from from using violet, which accentuated her iris :)  Further more, Basia's eyes are deeply embedded, and because of it I didn't want to go over, so I limited myself only to white eyeshadow, slightly torned black crayon on up and down cilia line and little over eyelid breaking :)

Model liked the make up, so I hope you'll also like it :)









Kisses :*

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...