czwartek, 25 kwietnia 2013

Make-up: Spring/Summer Look

Witajcie :)

Przedstawiam Wam mój ostatnio ulubiony makijaż :) Jest on lekki, typowo wiosenny i nie skomplikowany w wykonaniu :)

A jak wygląda Wasz ulubiony makijaż na wiosnę i lato? :)
_____________________________________________________
Hello :)

I present to you my recent favorite makeup :) It is a light, good for spring and easy to do :)

How look your favorite make-up for spring and summer? :)





 Użyte kosmetyki/I used products:

Kisses :*

2 komentarze:

  1. ja mam codziennie inny makijaż :D Twój bym określiła jako taki no make-up. na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak chciała :) Ja wstaje o 4:30 rano i mam 15 minut na makijaż i ograniczam się do minimum :) "No make-up" faktycznie pasuje :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...