niedziela, 28 kwietnia 2013

Zainspiruj się na wiosnę!-Tydzień 1: Minerały

Witajcie :)

Na blogu gosia-makeup.blogspot.com trwa zabawa pt. "Zainspiruj się na wiosnę!" :) Ponieważ lubię takie akcje a pod koniec roku szkolnego mam więcej luzu to postanowiłam wziąć w niej udział :)
Z racji tego, że pierwszy tydzień zabawy rozpoczął się w czwartek (25.04) to dzisiaj publikuję mój makijaż zainspirowany minerałem ze zdjęcia poniżej :)
Przeglądałam wiele pięknych zdjęć z minerałami w poszukiwaniu inspiracji i znalazłam mnóstwo ciekawych połączeń kolorystycznych, z których na pewno skorzystam :) Ostatecznie mój wybór padł na połączenie złota z niebieskim.
Wyszło dosyć ciekawie, choć przy robieniu tego makijażu jakoś nie specjalnie wierzyłam, że coś z tego wyjdzie, dlatego też pomalowałam tylko jedno oko :)








A to moja inspiracja:


Tutaj macie link do zabawy: 

Co myślicie o tym połączeniu kolorów? :)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...