wtorek, 23 kwietnia 2013

Make-up: Spring VS Winter

Witajcie :)

Niedawno miałam okazję malować dwie świetne dziewczyny na ich zajęcia z fotografii :) Ich zadaniem było stworzenie ciekawego portretu :)

Jako pierwsza pozowała Paulina :) Razem z fotografującą ją Olą stwierdziłyśmy, że kolorowy makijaż będzie jej pasował :) O to co stworzyłyśmy :)






Zaś Ole pomalowałam w odcieniach niebieskości :) W efekcie wyszła niczym  Królowa Śniegu z bajki :)






Jestem zachwycona tymi zdjęciami :) Z pewnością znajdą się w moim portfolio :)
A jak Wam się podoba? :)

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. w pierwszym makijażu eyeliner się odpił, cienie też nierówno nałożone, usta niebyt prosto pomalowane, w drugim zaś w kącikach nic nie ma i z ustami to samo :( musisz jeszcze popracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odbił się ale zrobiłyśmy tak w na obydwóch powiekach i było to zamierzone, jak dla mnie fajny inny efekt no ale co kto woli :) Cienie nakładałam równo, wszystko też zależy od światła raz miedzy kolorami przejście jest płynniejsze raz mniej to widać :) Usta modelka malowała sama... Co do tego drugiego to nie wiem o które kąciki Ci chodzi :) Jeśli o wewnętrzne to jest tam biały cień a jak o zewnętrzne to niestety dziewczynie bardzo czy łzawiły i wszystko się rozmazało a nie miałam możliwości poprawki a szmince (wazelina i pigment) to nawet nie mówię bo to była tragedia żeby równo nałożyć w trójkę próbowałyśmy :/
      Ale fakt muszę jeszcze poćwiczyć, mam dopiero 16 lat więc mam dużo czasu przed sobą a każda taka sesja i komentarze czegoś mnie uczą :) Dziękuje :)

      Usuń
    2. spodziewałam się odpowiedzi typu "to był zamierzony efekt" :) no nie wiem, ja jestem tego zdania, że jak się za coś biorę, to tak, żeby było dobrze, szczególnie do "profesjonalnej sesji" bez względu na wiek, ja mam 18, a raczej nikt w życiu by mi tyle nie dał patrząc na mnie i moje prace, ale co kto lubi :) ale mam nadzieję, że będzie Ci szło coraz lepiej, powodzenia!

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...