sobota, 20 kwietnia 2013

Make-up: Japan Style

Witajcie :)


Jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie o to abym wykonała makijaż w stylu Anime.Jednak długo nie umiałam się do tego zabrać..ale w końcu się udało :) 
Taki makijaż charakteryzuje maksymalnie i nienaturalnie powiększonymi oczami, idealną i jasną cerą, ogólnie chodzi o bardzo cukierkowy wygląd :)
Jak na tak nieskomplikowany makijaż to nieźle się namęczyłam, największy problem sprawiło mi  przyklejanie dolnych i górnych rzęsy, zupełnie mi to nie wychodzi :/ Ogólnie efekt mnie zadowolił choć wiem, że mogło być lepiej :) 
______________________________________________________________________________
Hello :)

Some time ago, my friend asked me to do makeup in the style of Anime.Long time, did not know how to go about it, but in the end it worked.
This make-up and is characterized by an abnormally enlarged eyes, perfect and clear complexion, generally it is very sweet look.
For such a simple make-up I spend long time in the making , the biggest problem I had with gluing the upper and lower lashes, just to me it does not go :/ Generally, I'm happy with the result  :) 








 I tak właśnie prezentuje się moje pierwsze podejście do tego makijażu :) Co o nim myślicie? :)
_____________________________________________________

 And so I present my first approach to the Anime Make-up :) 
What do you think about this make-up ? :)



Kisses :*


14 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowe. A te rzęsy mega

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak pieknie, ciesze sie ze sie zgłosiłas bo czuje ze prace będa cudowneee !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :) Bardzo lubię takie zabawy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Czasem coś uda mi się fajnego wymyślić :)

      Usuń
  4. Wow,sooo amazing...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...