czwartek, 9 maja 2013

Zainspiruj się na wiosnę!- Tydzień 2: Tropikalne kwiaty

Witajcie :)

Dzisiaj kończy się drugi tydzień zabawy "Zainspiruj się na wiosnę!"  :) W tym tygodniu inspiracją były tropikalne kwiaty :) Moja wizja makijażu powstała automatycznie w głowie bez patrzenia na jakiekolwiek zdjęcia ale poszukałam trochę i znalazłam kwiatka w miarę podobnego do tego z mojej głowy :)
Tropikalne kwiaty kojarzą mi się z intensywnymi i ciepłymi kolorami z niebieskim niebem w tle i wszystko to chciałam pokazać w makijażu, mam nadzieję, że nie przesadziłam :)







 (źródło)

Jak Wam się podoba? :) Jest może coś co szczególnie chciałybyście zobaczyć na moim blogu? :)

Kisses :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...