środa, 15 maja 2013

Zainspiruj się na wiosnę!- Tydzień 3: Monster High

Witajcie :)

W trzecim tygodniu zabawy "Zainspiruj się na wiosnę!" inspiracją są słynne lalki Monster High :)
Temat dobrze mi znany, ponieważ moja 8-letnia siostra jest ich fanką i po jej stronie pokoju wisi pełno plakatów :D Monster High z pewnością różnią się od zwykłych lalek Barbie :)
Jako inspiracje do makijażu wybrałam postać "Draculaura" :)

Oto co stworzyłam :)

Niestety znowu aparat "zjadł" kolor szminki :/ 



A tu zdjęcie po sporej obróbce w PS ;)

 Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...