wtorek, 4 czerwca 2013

Zainspiruj się na wiosnę!- Tydzień 6: PIN UP GIRL

Witajcie :)

Z racji tego, że przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam czasu na makijaże ani na pisanie postów ominęłam spory kawałek zabawy i dołączam do niej w 6 tygodniu :) Teraz inspirujemy się PIN UP GIRL, temat myślę dobrze znany i lubiany :) Charakterystyczne dla tego makijażu będą idealne i mocno wyciągnięte kreski oraz czerwone usta, przynajmniej ja tak to kojarzę :) Dodałam również akcent na dolną powiekę, która pasuję do chusty, co też kojarzy mi się właśnie ze stylem PIN UP :)

Mam nadzieję, że sie Wam spodoba :)








A jak według Was powinien wyglądać makijaż PIN UP GIRL? :)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...