środa, 26 czerwca 2013

Recenzja i makijaż: Amilie- kosmetyki mineralne

Witajcie :)

W ramach współpracy z firmą Amilie, która oferuje nam kosmetyki mineralne najwyższej jakości, otrzymałam dwa produkty pełnowymiarowe oraz próbki.
W ofercie sklepu znajdziecie podkładypudry, korektory oraz różne. Firma planuje również wprowadzić pędzle do swojej oferty.

Oto jak prezentowała się paczuszka, w której dostałam produkty:






Wybrałam podkład w odcieniu neutralnym LATTE, nigdy nie miałam do czynienia z minerałami i nie wiedziałam jaki odcień wybrać a że jestem dość jasna to sądziłam, że najjaśniejszy odcień będzie dobry i tu się zawiodłam... Po nałożeniu go na twarz wyglądam jakbym  się gęstym białym  kremem wysmarowała :/
Otrzymałam również róż rozświetlający Golden Peach :)
Po wykonturowaniu twarzy tym różem już nie widać tego efektu białej maski :)
Dostałam też sześć próbek, 2x korektor i 4x róże rozświetlające :)

PODKŁAD, ODCIEŃ NEUTRALNY, LATTE




Opis: 
Neutralny odcień, odpowiedni dla jasnej i bardzo jasnej karnacji.
Formuła Coverage zapewnia idealne krycie wszelkich niedoskonałości cery, zbudowanym stopniem krycia (każda kolejna warstwa nadaje większe krycie).
Podkład o gładkiejjedwabistej konsystencji z delikatnympromiennym wykończeniem (subtelne glow). 
Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.

Moja opinia:

Tak jak pisałam wyżej odcień LATTE jest dla mnie za jasny... Na zdjęciu niżej może aż tak tego nie widać, jednak w świetle dziennym jest to bardzo widoczne.Nigdy nie miałam podkładu mineralnego, dlatego byłam bardzo zdziwiona kiedy po nałożeniu jednej cienkiej warstwy proszku, moja twarz wyglądała na gładką a większość niedoskonałości została zakryta.Bardzo żałuje, że nie trafiłam sobie z odcieniem :( Myślę, że podkład będzie bardziej przydatny zimą, kiedy już nie będę opalona.Podsumowując jestem pod wrażeniem działania tak niepozornego proszku :)

Zdjęcie przed i po nałożeniu podkładu.

                                            
RÓŻ, GOLDEN PEACH



Opis:

Ciepły, brzoskwiniowo-złoty róż do policzków o satynowym wykończeniu.Delikatnie podkreśla policzek, dając naturalny, zdrowy, świeży wygląd.
Róż posiada gładką, jedwabistą konsystencję dzięki której aplikacja kosmetyku to czysta przyjemność. 
Budowany stopień krycia pozwala nauzyskanie dowolnej intensywności koloru.         

Moja opinia:

Róż ma piękny brzoskwiniowy odcień ze złotymi drobinkami, na twarzy wygląda bardzo naturalnie.
Tak jak jest to obiecane w opisie, intensywność koloru można stopniować :) Róż świetnie nadaje się do konturowania całej twarzy (czoło, żuchwa, kości policzkowe).Nie mam w zwyczaju na co dzień nakładać różu ale teraz chyba się to zmieni :) 

A tak prezentuje się mój makijaż, wykonany przy użyciu tych mineralnych cudeniek :)






Zachęcam Was do poczytania różnych ciekawostek na stronie www.amilie.pl:




Co myślicie o tych kosmetykach? Macie swoje ulubione mineralne kosmetyki?

Buziaki :*
          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...