poniedziałek, 10 czerwca 2013

"Fiolet wieczorową porą" , czyli inspiracja KatOsu

Witajcie :)

W czwartek Katosu na swoim blogu (tutaj) opublikowała przepiękny makijaż, w którym połączyła intensywny fiolet z miedzią :) Dzięki czemu wyszedł makijaż idealny dla zielonych, brązowych i niebieskich tęczówek. Mój kolor waha się pomiędzy zielenią a brązem (tzw. oliwkowy), więc fiolet pięknie wydobył tą zieleń, dlatego jeśli też macie podobny kolor to polecam Wam makijaż w  takich kolorach :)

Moja wersja nie jest skopiowana co do szczegółu, bo użyłam innych odcieni i dopasowałam do moich upodobań :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)





Zapraszam Was na mój Fan page na FB:  TUTAJ  :):)

Lubicie KatOsu? Co myślicie o jej makijażach? :)

 Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...