środa, 19 czerwca 2013

Tutorial: Letni makijaż/Summer Make-up

Witajcie :)

Lato w pełni, tego nie da się ukryć :) Mój ulubiony makijaż na lato to taki, którego nie ma, ponieważ moja tłusta cera poci się jeszcze bardziej i wszystko spływa co nie jest zbyt komfortowe. Jednak dla Was postanowiłam stworzyć wersje letniego makijażu w ciekawym połączeniu kolorystycznym :)
Mam nadzieje, że się Wam spodoba :)






 Step by step

   1. Na cała powiekę nakładam bazę pod cienie.                                                                                                                                                                             

2.Miękką brązową kredką zaznaczam zewnętrzny kącik górnej powieki.

3.Rozcieram brązową kredkę.

4.Na całej ruchomej powiece rozcieram białą kredkę, posłuży mi ona jako dodatkowa baza, która sprawi, że cień będzie intensywniejszy.

5.W wewnętrznym kąciku nakładam żółty cień.

6.Następnie na białą kredkę aplikuję jasny niebieski cień.

7.Na brązowej kredce oraz w załamaniu rozcieram brązowy cień.

8.Czarny eyeliner rozcieram wzdłuż górnej linii rzęs.

9.Na dolnej powiece rozcieram brązową kredkę.

10.Dodaję brązowy cień na dolną powiekę.

11.Tuszuję rzęsy górne i dolne oraz maluje linię wodną białą kredką.

GOTOWE :)



A jaki jest Wasz ulubiony makijaż na lato? :)

Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...