niedziela, 4 listopada 2012

Makijaż: Niebieskie rzęsy i kreska, czyli kolejny jesienny trend

Witajcie :)

Obiecałam Wam, że będę sukcesywnie publikowała moje interpretacje jesienny trendów w makijażu i w końcu jest kolejny post z tej serii :)
Post w którym pisałam o jesiennych trendach 2012 znajdziecie tutaj a pierwszą z moich interpretacji tutaj :)

Trend, który zainspirował mnie do stworzenia makijażu to kolorowe rzęsy od Stelli McCartney:

źródło: http://make-up-is-an-art.tumblr.com/post/27769414295/stella-mccartney-autumn-winter-2012

Niestety, nie znalazłam tuszu, który dawał by taki efekt jak na zdjęciu wyżej... Ale wydaje mi się też, że na co dzień potrzebujemy tak teatralnego efektu na rzęsach :) 

Oto moja wersja:




Makijaż bardzo szybki i łatwy w wykonaniu, idealny na co dzień :) 

Lista użytych kosmetyków:

TWARZ
-Trwały podkład matujący,101 IVORY, Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura)
-Róż do policzków, Miami Roller Girl
-Pędzel HAKURO H15, do różu (dostępny TUTAJ )
-Wielofunkcyjny bronzer ze złocistym blaskiem. nr 701, Vipera Cosmetics
-Transparentny puder sypki, Fix&Matte, Essence (dostępny tutaj)

OCZY
-baza pod cienie, Stay don't Stray, Benefit
-cienie do powiek, Rock me baby, nr 134, Virtual
-kredka do oczu, Devil Eyes Eyeliner Pen, Blue, MIYO
-kreskówka, Glam Eyes, Turquoise, MIYO
-tusz do rzęs, Volumerich Mascara, 05 Sky Blue, Pierre Rene

USTA
-pomadka do ust, Fashion Colour, 111 Coral Chic, Kobo Professional 


Co myślicie o takim makijażu? :)

Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Odważnie! :)
    Ja rzęsy maluję tylko na czarno..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, mało kto zauważa że rzęsy są niebieskie a nie czarne :)

      Usuń
  2. nie mogę znaleźć niebieskiego tuszu, który by nie ciemniał.. próbowałam malować pigmentem, ale bałąm się o trwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani w sklepie od razu mi powiedziała, że ten tusz będzie ciemniał i niestety tak jest :/
      Z pigmentem bym nie próbowała bo mógł by się osypać :)

      Usuń
  3. bardzo fajny, delikatny a zarazem wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że u Ciebie to taka 'lajtowa' wersja, bo ta oryginalna... nie widzi mi się ; D
    zostałaś otagowana na moim blogu, zapraszam do wzięcia udziału ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna wersja to tylko wzór, no chyba że ktoś lubi takie efekt na rzęsach :)
      Bardzo dziękuję za otagowanie :):)

      Usuń
  5. ładnie :) śliczna kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś urocza, śliczne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tusz mógłby być jaśniejszy, to spotęgowałoby efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz śliczne, wielkie oczy :) Mam tusz do rzęs w takim odcieniu z Sephory jednak nie odważyłam się go jeszcze użyć :) Może zainspiruję się Tobą :) Dopiero zaczynam blogowanie, ale mam nadzieję, że Cię zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście zachęcam do wypróbowania tego niebieskiego tuszu, może efekt będzie wyrazistszy niż u mnie :)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie, aczkolwiek ja źle się czuję w innym tuszu niż czarnym, także nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdyby tak potraktował lekko rzęsy niebieskim eyelinerem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :) Trzeba by spróbować,ale niestety nie mam takiego eyelinera ...

      Usuń
  11. Fajnie to wygląda, ale wydaje mi się że nie czułabym się za dobrze w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...