piątek, 16 listopada 2012

Nowości w sklepie Ladymakeup :)

Witajcie :)

Dzisiaj będzie szybki post o nowościach w sklepie ladymakeup.pl  :)

Główne produkty, które mnie zachwyciły to dwie nowe paletki Sleek :)
Wyglądają one tak:


I-Divine PPQ SHANGRI-LA respect  (<--więcej tutaj)


I-Divine PPQ SHANGRI-LA supreme palette (<--więcej tutaj)

Obie są śliczne i muszę je mieć! :)

Więcej fajnych nowości znajdziecie tutaj (<--klik)

W sklepie pojawiła się też nowa marka, znana Wam z Dorgerii Natura czyli Catrice :)

Dajcie znać co się Wam spodobało i co najbardziej Was zainteresowało :)



Buziaki:*

9 komentarzy:

  1. Nie chce mi się przepisywać nazwy, ale ta pierwsza jest ładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa dni temu przeszukałam całą sieć w poszukiwaniu tych paletek a tu proszę już jest na Ladymakeup, ach muszę je mieć obie ! Niesamowite kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę respect... bardzo bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, ale nie wpadają w mój gust. Chociaż ta pierwsza nie jest taka zła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy jakiś nowy post? ;D;D
    (=^.^=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mam nadzieję że w ten weekend :) Bardzo Was przepraszam, że tak rzadko piszę ale nie mam na to czasu :( :(

      Usuń
    2. łe to tak jak ja, nie martw się ;P
      tez ciągle nauka (matura i technik buuu)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...