czwartek, 8 listopada 2012

Makijaż: Jesienne złoto

Witajcie :)

Choć za oknem jesień niestety powoli traci kolory i robi szaro i ponuro to ja jednak postanowiłam jeszcze stworzyć jakiś makijaż, który typowo kojarzył by  się ze złotą jesienią :)
Postanowiłam połączyć złoto z fioletem, ponieważ takie połączenie bardzo kojarzy mi się z jesienią a dla kontrastu dolną powiekę podkreśliłam odrobiną niebieskiego :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)





Lista użytych kosmetyków:

TWARZ
-Trwały podkład matujący,101 IVORY, Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura)

-Transparentny puder sypki, Fix&Matte, Essence (dostępny tutaj)
-Róż do policzków, nr 09 Pastelowa róża (dostępny tutaj)
-Wielofunkcyjny bronzer ze złocistym blaskiem. nr 701, Vipera Cosmetics


OCZY
-baza pod cienie, Eyelid Primer, e.l.f ( dostępna: TUTAJ w cenie 11zł, TUTAJ w cenie 9,90 zł oraz TUTAJ w najniższej cenie 8 zł)
-Pure Pearl Pigment, 508 Golden Chic, Kobo Professional
-Pure Pearl Pigment, 507 Gold Dust, Kobo Professional
-cień do powiek, 213 Green Pistachio, Kobo Professional
-cień do powiek, Purple Haze, Snapshots, Sleek Make up
--tusz do rzęs, Blueberry Volume Mascara, Lumene (dostępny: TUTAJ w cenie 44,99 zł)

USTA
-pomadka do ust, 105 Velvet Rose, Kobo Professional

Co myślicie o takim połączeniu kolorów? :) 

Buziaki :*


24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Zakochałam się w kolorze szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana :) A ta szminka to jedna z moich ulubionych, naprawdę polecam :)

      Usuń
    2. Chwilowo muszę oszczędzać, ale ten kolorek mi się tak spodobał, że chyba polecę do Natury ją kupić kiedy moja wspaniała uczelnia wreszcie wypłaci stypendia :D Jeżeli ten kolor w realu jest podobny jak na zdjęciu to musi być mój :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się,że jest identyczny jak w realu :)

      Usuń
    4. A cena to ok. 20 zł ale często są promocje :)

      Usuń
    5. Właśnie dorwałam dziś na promocji za 10 zł :D Jest cudna.

      Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award. Zapraszam do odpowiedzi na pytania: http://avenindramakeup.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award.html

      Usuń
  2. bardzo ładnie i naprawdę fajnie wygląda takie zestawienie kolorów. chyba wypróbuję, bo jeszcze takiego połączenia nie stosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam i myślę, że przy Twojej tęczówce będzie to genialnie wyglądało :)

      Usuń
    2. faktycznie moje oko lubi fiolety. ja zresztą też ;D

      Usuń
  3. ojej jaka Ty śliczna jesteś ;-) makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż:) Piękna z Ciebie Kobietka:))
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijażyk ;D
    no no idzie Ci coraz lepiej
    buziam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze fantastycznie! :)
    W wolnej chwili zapraszam! Zostałaś wyróżniona i czekam na Twoje odpowiedzi na pytania:
    http://mixoflifetestuje.blogspot.com/2012/11/libster-blog-award-grad-pytan.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny makijaż;) Delikatny podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...