piątek, 2 listopada 2012

Makijaż: Autumn Tuliptree

Witajcie :)

Wczoraj wykonałam kolejny jesienny makijaż :) Użyłam cieni Sensique z zeszłorocznej jesiennej kolekcji :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)





LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW:  

TWARZ
-Trwały podkład matujący,101 IVORY, Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura)
-Transparentny puder sypki, Fix&Matte, Essence (dostępny tutaj)
-Róż do policzków, nr 09 Pastelowa róża (dostępny tutaj)

-Wielofunkcyjny bronzer ze złocistym blaskiem. nr 701, Vipera Cosmetics

OCZY
-baza pod cienie, Eyelid Primer, e.l.f ( dostępna: TUTAJ w cenie 11zł, TUTAJ w cenie 9,90 zł oraz TUTAJ w najniższej cenie 8 zł)
-Cienie do powiek, Oriental Dream, nr 132 Autumn Tuliptree, Sensique-Eyeliner gel, Ink pot, Sleek (dostępny: TUTAJ w cenie 24,90 zł oraz TUTAJ w cenie 22,90 zł)
-tusz do rzęs, Blueberry Volume Mascara, Lumene (dostępny: TUTAJ w cenie 44,99 zł)

USTA
-pomadka do ust, Celebrity  Lips, 303 Orange Juice, Kobo Professional


Jakie kolory kojarzą Wam się z jesienią? :)

Buziaki :*


9 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...