piątek, 23 listopada 2012

Makijaż: Fioletowa pomarańcza

Witajcie :)

Na wstępie muszę Was bardzo przeprosić za to, że tak rzadko tu bywam... Jest to spowodowane duża ilością nauki w stosunku do bardzo małej ilości czasu :(
Obiecuje Wam postarać się częściej pisać :)

Dzisiaj w końcu zmalowałam makijaż, który mam  w głowie od dwóch dni :)
Jest to połączenie pomarańczy z fioletem, bardzo kontrastowe czyli takie jak lubię :) Ostatnio bardzo spodobał mi się pomarańczowy kolor w makijażu i mam zamiar poeksperymentować z nim w ten weekend, więc jeśli coś z tego wyjdzie na pewno pojawi się na blogu :)






Co myślicie o połączeniu takich kolorów? :)

Buziaki :*


20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają te dwa kolorki razem :) I masz idealnie wytuszowane rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to zasługa mojego ukochanego tuszu z Max Factor :)

      Usuń
  2. śliczna pomarańczka i jaka równiutka kreseczka :D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie tylko pomarańczka mnie przekonuje:) A te wywiniete rzęsiska...piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaach jaka piękna pomarańcza!!! <3 Mmmmmmm :D
    A który to tusz taki fajny Piękna?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz to Max Factor, False Lash Effect Mascara :) Bardzo go lubię, od jakiś dwóch lat jest moim ulubieńcem :)
      A pomarańcza to cień z paletki Snapshots od Sleeka :)

      Usuń
  5. No i się doczekałam ;p
    lubię do Cb zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Świadomość, że ktoś czeka aż coś napiszę motywuje mnie do działania :* :*

      Usuń
    2. wiadomo ;)
      nie ma za co ;*

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ;)) Muszę odkopać mój pomarańcz z Joko i stworzyć coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Lubię Twoje makijaże - często są dla mnie naprawdę inspirujące, bo wpadniesz np. na zestawienie kolorów, które mnie by nie przyszło do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, bardzo Ci dziękuję :) Cieszę się, że to co robię jest dla kogoś przydatne :)

      Usuń
  9. super! ten turkus jeszcze na dolnej powiece się fajnie komponuje z całością :)
    masz niesamowite rzęsiska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Turkus na żywo wyglądał lepiej, sztuczne światło go trochę zjadło :/

      Usuń
  10. Piękne oczy i piękny makijaż :) bardzo lubię takie kolorki :)
    zapraszam do mnie http://famosa-preciosa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...