sobota, 24 listopada 2012

Makijaż: "Zupa pomidorowa" :)

Witajcie :)

Dzisiaj kolejny wynik mojego eksperymentowania z pomarańczem :) Połączenie bardzo ciepłe, powiedziałabym nawet że gorące :) Dobre na dzień, ale wiem, że nie każdy by się na to odważył :) Na wieczór to też fajna opcja na makijaż :) Ślicznie podkreśli każdy kolor tęczówki :)







Co myślicie o takim makijażu? Podoba Wam się pomarańcz w makijażu? Z czym byście go połączyły, może macie jakieś ciekawe pomysły? :))


Buziaki :*

26 komentarzy:

  1. bardzo ładnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. z zielenią jeszcze połącz. wygląda ciekawie wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci do koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię pomarańcz na oku!!:) Ja go zestawiłam kiedyś z fioletowym i zielonym:)) bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawy pomysł, lubię takie kolorowe makijaże :)

      Usuń
  5. Pomarańcz w makijażu jest odważnym kolorem. Podoba mi się w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowy najlepiej wygląda z brązami, czerwieniami i z żółciami, a no i jeszcze z zieleniami. A bardzo ładnie odbija się z intensywnym filetem. Nie eksperymentowałam inaczej ;)
    Bardzo ładnieeeee ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z brązem myślałam żeby go połączyć właśnie :) Fajna opcja na dzień :)

      Usuń
  7. Pięknie połączyłas cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe jutro będę gotowała pomidorową:D podoba mi się, lubie takie ciepłe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam w lodówce zupkę pomidorową, ale niestety nie wegańską :( I stąd chyba pomysł na nazwę :)

      Usuń
  9. Nazwa urocza.;) Nie jestem fanką czerwieni na powiekach, ale bardzo ładna kreseczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Zazwyczaj też nie używam czerwieni ale w takim połączeniu bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
  10. Świetny makijaż i jego nazwa. Pięknie współgra z kolorem Twoich włosów. Pisałam Ci już, że Twoje makijaże są inspirujące? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, raczej jak słodkie Chili niż zupa pomidorowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...