niedziela, 28 października 2012

Recenzja: Waniliowy krem do ciała, Sweet Secret,Farmona

Witajcie :)

Od około miesiąca moim ulubieńcem wśród smarowideł do ciała jest Waniliowy krem do ciała z serii Sweet Secret od Farmony :) Krem ten otrzymałam na Spotkaniu Śląskich Bloggerek :)



Opis produktu: 
Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o przyjemnej, aksamitnej konsystencji i uwodzicielskim zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Powstał na bazie ekstraktu z wanilii i indyjskich daktyli, wzbogacony dodatkowo kapsułkami z witaminą E, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, na długo pozostawiając orientalny, zmysłowy zapach. Regularne stosowanie waniliowego kremu do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura głęboko nawilża, odżywia i wyrównuje koloryt skóry sprawiając, że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie, a wydobyta z serca orientu kompozycja zapachowa stymuluje, pobudza i wprowadza w dobry nastrój.

Sposób użycia:Krem delikatnie wmasować w skórę i pozostawić do wchłonięcia.

Skład: 
Aqua, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Cyclomethicone, Parfum, Vanilla, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Tamarindus Indica Extract, Propylene Glycol, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Jojoba Esters, Iron Oxides, Sodium Hydroxide, BHA, CI 16255, CI 19140. 

Moja opinia:
Krem na cudowny zapach, który przypomina mi waniliowy budyń :)W konsystencji podobny jest do masła. Używam go codziennie po myciu, dzięki temu kremowi moja skóra jest nawilżona gładka i miękka.Piękny waniliowy zapach utrzymuje się bardzo długo :) Jest idealny na zimowe wieczory :) Produkt nie uczulił mnie w żaden sposób.
Myślę, że osobom, które lubią intensywne i słodkie zapachy ten krem na pewno się spodoba :)

Miałyście ten krem? Co o nim myślicie?

Jakie produkty do ciała polecacie na zimę? :)


Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. W najbliższym czasie chcę go wypróbować :D Bardzo mi pomogła twoja opinia, bo czytałam też opinie dziewczyn, które twierdzą, że jest nie fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest inny i każdemu podoba się coś innego :) Miło mi, że Ci pomogłam :)

      Usuń
  2. Fajnie wygląda, jak serek Danio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi nieziemsko pachnieć, miałam peeling z tej serii, który podbił moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go
    ale tych drobinek czarnych w nim nie rozumiem.. mażą się i brudzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czarne drobinki jakoś specjalnie mi nie przeszkadzają, po roztarciu kremu na ciele znikają :)

      Usuń
  5. Muszę się nad nim zastanowić. Narobiłaś mi na niego ochoty. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...