piątek, 19 października 2012

Makijaż: Deep Purple

Witajcie :)

Przedstawiam Wam kolejny jesienny/wieczorowy makijaż :) Jest to połączenie ciemnego fioletu z głęboką czernią :) Akcent w tym makijażu pada zarówno na oczy jak i usta, możecie oczywiście zrezygnować z tak mocnego podkreślania ust na rzecz cielistych lub delikatnie różowych kolorów :)





Do makijażu oczu użyłam głownie cieni  z paletki Sleek Bad Girl :)

Jakie wieczorowe makijaże lubicie najbardziej? I 

na co stawiacie akcent, na usta czy oczy? :)


Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. Idealny na wieczorne, jesienne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I zgadzam się z Tobą, jest świetny na takie właśnie wyjścia :)

      Usuń
  2. Wszystkie Twoje makijaże są piękne -ale ten - poezja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie zbyt ciemne usta, jak na tak wyrazisty makijaż, ale oczy same w sobie cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bardzo lubię takie ciemne usta, ogólnie kocham gotycki styl :)

      Usuń
    2. A co to za kolor na ustach? : :D

      Usuń
    3. Jest to szminka z Bourjois ze starej kolekcji :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) ja jednak stawiam albo na oczy albo na usta, nigdy jednocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny! Jeśli o mnie chodzi to jako wieczorowy makijaż najczęściej robię właśnie smoky eyes.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...