wtorek, 9 października 2012

Makijaż: Fiolet w wersji delikatnej

Witajcie :)

Przez weekend miałam w końcu okazję by móc ćwiczyć malowanie makijażu na kimś innym niż ja sama :)
Moją modelką została przyjaciółka Agrafa :) 
Agrafka na co dzień lubi mocne czarne makijaże, dlatego dla odmiany wykonałam na niej makijaż bardziej kolorowy i lżejszy, przez co czuła się "dziwnie kolorowa" :)


A oto co nam wyszło:







Co myślicie o takim makijażu? :)
Lubicie fiolet na powiekach? Jeśli tak, to w jakich połączeniach? :)

Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Oooo a już myślałam, że zmieniłaś kolor włosów :D
    Piękny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):)
      Mam w planach zmianę koloru włosów ale na rudy lub wyrazisty czerwony :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za fioletowym okiem

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę całkiem fajny ;) rzadko używam fioletów, bo nie trudno o efekt podbitego oka, ale to mi się podoba ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta racja, bałam się że i tu będzie ten efekt... Na szczęście się udało :)

      Usuń
  4. Kolorowe rzęsy nie mam na nie odwagi ale uwielbiam efekt jaki dają odpowiednio użyte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe rzęsy to świetny sposób na szybki i efektowny makijaż :)Naprawdę zachęcam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...