sobota, 13 października 2012

Makijaż: Colorful Smokey Eyes

Witajcie :)

Przedstawiam Wam makijaż, który zmalowałam już dawno temu ale jakoś nie wiedziałam jak go nazwać :)
Makijaż idealny na imprezę lub też na dzień, zależy co kto lubi :)






Lista użytych kosmetyków:

TWARZ
-trwały podkład matujący, 101 IVORY, Matt Make Up, Kobo Professional
-transparentny puder sypki, Fix&Matte!, Essence
-róż do policzków, Silky Touch Blush, Essence

OCZY
-baza pod cienie, Eyelid primer, e.l.f
-zestaw do brwi, Eyebrow Set, Catrice
-paleta cieni, Snapshots, Sleek Make up
-eyeliner w żelu, Ink Pot, Sleek Make-up
-brokatowy eyeliner, Turquoise, Glam Eyes, MIYO
-tusz do rzęs, Blueberry Volume Mascara, Lumene

USTA
-błyszczyk,06 Berry me!, Stay with me, Essence

Co myślicie o takim połączeniu kolorów? Lubicie kolorowe makijaże? :)

Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny! Szalenie mi się podoba ;) i ładnie wykonany. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bardzo mi się podoba, aczkolwiek ja bym tego smokey nie nazwała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, mnie do smokey jakoś pasuje, ale możliwe że się mylę :)

      Usuń
  3. Niebieskości bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe makijaże, ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak tęcza :) W sam raz na obecne szare dni.. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...