niedziela, 14 października 2012

Makijaż w kolorach jesieni :)

Witajcie :)

Dzisiaj w końcu zrobiłam mój pierwszy jesienny makijaż :) Kolory, których użyłam kojarzą mi się właśnie z jesienną pogodą :)
Myślę, że taki makijaż będzie pasował większości osób :)

Po raz pierwszy również użyłam mojej nowej palety BH Cosmetics Jenni Rivera Palette , którą udało mi się kupić na wyprzedaży u trustmyself :) Recenzja już nie długo :):)









Mam nadzieję, że się Wam spodoba i być może zainspiruje :):)

Buziaki :*


27 komentarzy:

  1. złoty pięknie wygląda i kolor ust super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty to mieszanka złotego cienia i pigmentu Kobo a usta to jakiś tester z Vipery :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Ale nie wiem, czy to talent bo wszystkiego można się nauczyć:)

      Usuń
  3. Złoto z tym fioletem wyglada niesamowicie, bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykłe ładnie. Ten makijaż kojarzy mi się z piosenką "dzień w kolorze śliwkowym" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie i fakt, jesiennie ;) Fajny kolor na ustach masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak już wcześniej pisałam, na ustach mam tester z Vipery i nie wiem jaki numer :/

      Usuń
  7. Cudne kolorki. Taki ciemny fiolet to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię fiolet :) Często pojawia się w moich makijażach :)

      Usuń
  8. super blog
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny, stonowany makijaż :)) no i dokladnie wykonany:
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  10. ten makijaż pięknie podkreśla Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...