sobota, 27 października 2012

Recenzja: Okulary Firmoo

Witajcie :)

Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym Firmoo, w ramach której mogłam sobie wybrać okulary do przetestowania:) Z góry muszę napisać, że fanką noszenia okularów nie jestem. Nie ważne czy są to okulary przeciwsłoneczne czy korekcyjne, po prostu źle się w nich czuje... Dlatego też długo nie mogłam się zdecydować czy w ogóle skorzystać z tej oferty, no ale jak widać w końcu się przekonałam :)

Firmoo jest najpopularniejszym sklepem internetowym z okularami na świecie.Obsługa jest rewelacyjna, czysty profesjonalizm.Na przesyłkę czekałam nie cały tydzień! :) Żadnych problemów nie miałam :)


Mój wybór padł na okulary przeciwsłoneczne, a konkretnie na taki oto model (link do strony--> klik) :



Dodatkowo do okularów otrzymałam plastikowy futerał, woreczek na okulary oraz mini śrubokręt w formie breloczka wraz z śrubeczkami do dokręcania okularów :)


A okulary na mnie prezentują się tak:



Jeżeli okulary Wam się spodobały lub aktualnie poszukujecie jakiś, to Firmoo oferuje Wam wybrane okulary zupełnie za darmo! :) Płacicie tylko za przesyłkę :)
Więcej na ten temat możecie dowiedzieć się tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html

Myślę, że następnym sezonie letnim  te okulary będą mi dobrze służyć :)

Czy podobają Wam się takie okulary i co myślicie o Firmoo, miałyście również z nimi do czynienia? Jakie są Wasze wrażenia? :)
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. O proszę, wybrałyśmy identyczny model :) Bardzo ładnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten model to jedyny jaki mi się spodobał :)

      Usuń
  2. też próbuje wybrać i nie wiem które :P
    te wyglądają świetnie
    I.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...