poniedziałek, 3 września 2012

Tutorial: Makijaż jesienny z paletką Au Naturel, Sleek Make-up

Witajcie :)

Przygotowałam dla Was kolejny tutorial, tym razem pokazuję Wam jak wykonać makijaż dzienny lub wieczorowy, zależy co kto lubi.Do wykonania tego makijażu posłużyłam mi jedynie paletka Au Naturel, makijaż ten jest bardzo łatwy do wykonania :) Mam nadzieję, że taki tutorial się Wam przyda, tym bardziej że zbliża się jesień a ten makijaż bardzo wpasowuje się w jesienne trendy :)



Zaczynamy! :)
KROK 1:
Na całą powiekę aż po łuk brwiowy, nakładam bazę pod cienie.








KROK 2:
Płaskim pędzelkiem do nakładania cieni, na powiekę ruchomą aplikuję cień Taupe z paletki Au Naturel.










KROK 3:
W zewnętrznej części oka naklejam plasterek, który ułatwi mi namalowanie kreski.







KROK 4:
Precyzyjnym pędzelkiem z syntetycznego włosia, nabieram odrobinę brązowej miękkiej kredki, w załamaniu powieki maluję nim kreskę.

KROK 5:
Namalowaną brązową kreskę, rozcieram cieniem Conker z paletki Au Naturel.








KROK 6:
Białym cieniem rozjaśniam łuk brwiowy, oraz maluję kreskę.








KROK 7:
Odklejam plasterek.









KROK 8:
Na dolnej powiece maluję delikatną brązową kreskę.









KROK 9:
Rozcieram tą kreskę tym samym brązowym cieniem co w załamaniu.








KROK 10:
Wewnętrzny kącik oka rozjaśniam perłowym cieniem Taupe z paletki Au Naturel.








KROK 11:
Tuszuję rzęsy górne i dolne.


GOTOWE! :)








Lista użytych kosmetyków i pędzli, oraz adresy sklepów internetowych gdzie są one dostępne:

TWARZ
-Trwały podkład matujący,101 IVORY, Kobo Professional (dostępny w Drogeriach Natura)
-Puder brązujący w perełkach, nr: 101, Sensique (dostępny w Drogeriach Natura)
-Róż do policzków, Miami Roller Girl
-Pędzel HAKURO H50, używam go do brązera ( dostępny: TUTAJ )
-Pędzel HAKURO H15, do różu (dostępny TUTAJ )

OCZY
-baza pod cienie, Eyelid Primer, e.l.f ( dostępna: TUTAJ w cenie 11zł, TUTAJ w cenie 9,90 zł oraz TUTAJ w najniższej cenie 8 zł )
-paletka 12 cieni, Au Naturel, Sleek Makeup, (dostępna TUTAJ)
-Brązowa kredka do oczu, Long Lasting Eye Liner, Kobo Professional, (dostępna w Drogeriach Natura)
-tusz do rzęs, Zig-Zag, Bell



Jaki jest Wasz ulubiony makijaż na jesień? Coś szczególnego w nim zmieniacie? :)



Buziaki :*








34 komentarze:

  1. ślicznie, bardzo ładny makijaż na dzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. No śliczna jesteś :) Ja w tą jesień będę próbować z ciemnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O ciemne usta... podoba mi się :) Też spróbuję :)

      Usuń
  3. Bardzo Ci ładnie w tym makijażu :). Musze spróbować tej metody z plasterkiem, jakoś zawsze o tym zapominam i robię wszystko od ręki :D. A co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten trik z plasterkiem bardzo ułatwia życie :) Na ustach mam pomadkę Kobo w kolorze 102 TOFFEE :)

      Usuń
  4. wygląda cudnie, właśnie czegoś takiego będę potrzebować niebawem, więc pozwolę sobie podłapać pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W takich kolorkach wykonuje swój makijaż dzienny :)
    Na wieczór coś mocniejszego :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, bardzo Ci do twarzy w takich kolorach! Dla mnie jeden z Twoich najlepszych makijaży :)
    Ja nie zmieniam na ogół nic z porą roku, mam jedne ulubione cienie i od lat noszę ten sam makijaż na co dzień i często też na wieczór, sporadycznie coś zmieniam, czy na okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :)
      Ja od niedawna się maluję, więc jeszcze takiego ulubionego makijażu nie mam :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Klasyczne makijaże są najlepsze, bo praktycznie nigdy nie wychodzą z mody :)

      Usuń
  8. super! prosty, łatwy w wykonaniu i do tego bardzo Ci w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwy, na pewno każda dziewczyna sobie poradzi z jego wykonaniem :)

      Usuń
  9. śliczny makijaż ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dominują jesienią , miedzie i zielenie :)Twój wyszedł bardzo ładnie . śliczna z Ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice and soft, I particularly like the blush color.
    Thank you for taking the time to draft a tutorial for us, is very helpful.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, musisz mnie kiedyś nauczyć tak malować ;) Dla mnie prosta kreska to już wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tylko ćwiczyć :) A ja muszę się jeszcze dużo nauczyć :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny! Podoba mi się jak pokazujesz - instrukcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, napewno będzie więcej takich postów :)

      Usuń
  14. Idealny dla mnie! :)
    Bardzo moje kolory... ;p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...