niedziela, 23 września 2012

Inspired by The Disney Princess: Bella

Witajcie :)

Co za żenada, mam zaległości w zabawie, którą sama organizuję! Aż mi wstyd, ale niestety wiedziałam że tak będzie gdy szkoła się zacznie... Jestem o jeden tydzień do tyłu, dlatego tez dzisiaj publikuję mój makijaż inspirowany Bellą z bajki Piękna i Besta :)

Zainspirowałam się kolorem jej sukni oraz włosów a także kubraczkiem Bestii, żeby makijaż miał więcej kolorów i był ciekawszy :)





Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Niestety zdjęcia twarzy mi nie wyszły, więc jest samo oczko :)




Buziaki :*


35 komentarzy:

  1. Świetnie ten niebieski akcent się wpasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, bez niego makijaż był by zbyt nudny :)

      Usuń
  2. Cudnie! Ja właśnie tworzę Belle na paznokciach - zaraz dodam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Pięknie! ;>
    Ja to już w ogóle bez pomysłów jestem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :):)
      Szkoda, że pomysłów Ci brak...

      Usuń
  4. świetnie to wygląda! ja już jestem straaaasznie w tyle z akcją, pazury połamane, na twarzy dramat, a motywacji brak ;c
    poza tym, zastanawiam się zawsze, oglądając Twoje zdjęcia - jak to robisz, że są takie ładne? :D jak, a może inaczej - czym :D bo na lustrzance odpada u mnie takie zbliżenie, a cyfrówka nie daje takiej jakości ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* hm, mam cyfrówkę z Lumixa i zawszę robię zdjęcia na "inteligentnym" robię jak największe zbliżenie a potem wycinam samo oko w programie :) PS używam sporadycznie ale to i tak tylko do maskowania jakiś niedoskonałości :)
      Myślę, że jeśli masz lustrzankę to jak zrobisz zdjęcie oka z trochę dalsza to powinno być ok :)

      Usuń
    2. będę więc próbować, pierwsze starcie z próbą zdjęć i próbą makijażu wisi od paru godzin na blogu :D

      Usuń
  5. Wyszło świetnie, nie powiedziałabym że żółty będzie tak ładnie wyglądał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, ale dla mnie zbyt odważny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż na co dzień to nie jest, choć ja na miasto w nim wyszłam bo żal mi było go zmywać :)

      Usuń
  7. Odcień zółci jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty to pomieszanie cienia z MIYO oraz pigmentu z Kobo, to połączenie jest rewelacyjne :)

      Usuń
  8. Ten żółty cień jest świetny - ma świetną pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) Uwielbiam te posty z serii makijaży inspirowanych disney'owskimi księżniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że te makijaże Ci się podobają :) Zapraszam do zakładki "Galeria: Inspired by The Disney Princess" :)

      Usuń
  10. Genialny. Na pewno zwraca uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółty zdjęty wprost z sukienki Belli :) Idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam żółty na powiekach :)! Robisz idealną kreskę, całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to w ogóle jestem do tyłu - pierw oko, potem wyjazd! Aż wstyd :/ To przez to, że się zacięłam na Belli i przez to się zgapiłam jak ciamajda, myślałam, ze następna jest Tiana, która mam przygotowaną,a ona na końcu :D Brawo ja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze rewelacyjny!
    http://mixoflifetestuje.blogspot.com/2012/09/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest świetny ten makijaż! W prawdzie nie moje kolory, ale wygląda cudnie :)
    Buziaki!
    Nie przejmuj się spóźnieniem! Ja od poniedziałku zaczynam zajęcia na uczelni więc też już nie będzie tak kolorowo... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :*
      Szkoła mnie już dobija, tak więc wiem co czujesz...

      Usuń
  16. Genialny makijaż :) Nie mogę się napatrzeć :) Rewelacja! Też prowadzę blog kosmetyczny i chciałabym robić takie makijaże jak Ty :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo :):) Moje makijaże są raczej przeciętne, jeśli będziesz dużo ćwiczyć to na pewno będziesz lepsza ode mnie :*

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...