czwartek, 20 września 2012

Recenzja: Cukrowy peeling do ciała, Brzoskwinia&Mango,Tutti Frutti,Farmona

Witajcie :)

Na Spotkaniu Śląskich Bloggerek, o którym już nie pisałam ponieważ pojawiło się ok. 40 relacji z tego spotkania, dlatego też stwierdziłam, że już Was nie będę męczyła kolejną :) Wracając do tematu posta, na spotkaniu otrzymałam mnóstwo kosmetyków, których recenzję będą się pojawiały jeszcze długo :)
Jednym z produktów, który najbardziej mnie zachwycił jest Cukrowy peeling do ciała o  zapachu brzoskwini  i mango z serii Tutti Frutti od Farmony :)



Opis produktu:
Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i słonecznym zapachu mango i brzoskwini

OSZAŁAMIAJĄCA RADOŚĆ ŻYCIA! TAK PACHNIE SZCZĘŚCIE!

Cukrowy peeling do ciała Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny z owoców noni- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię , radość i chęć do działania.
Dzięki zawartości masła karite i witaminy E peeling głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie.Kryształki cukru usuwają martwy naskórek i wygładzają ciało, a owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielania endorfin, pozwalając cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia.Cukrowy peeling myje, delikatnie natłuszcza i odżywia skórę, dzięki czemu nie jest konieczne używanie balsamu do ciała.
Sposób użycia: niewielką ilość peelingu nanieść na wilgotną skórę, delikatnie masować, spłukać.
Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Składniki: Sugar, Sodium Chloride, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Parfum, Butyrospermum Parkii, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, PEG-4, Glycerin, Agar, Alginic Acid, Polysorbate-20, Tocopheryl Acetate, Isobutylparaben, CI 73360, Morinda Citrifolia Fruit Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, CI 19140, CI 16255, BHA




Moja opinia:
Czy naprawdę tak pachnie szczęście? Według mnie tak :) Zapach tego peelingu urzekł mnie od samego otworzenia :) Zdecydowanie poprawia mi nastrój pod prysznicem po ciężkim dniu :)
Działanie peelingu również bardzo mi się podoba, dobrze złuszcza martwy naskórek dzięki czemu skóra jest gładka a dzięki właściwością odżywczym i nawilżającym pozostawia tłustą warstwę na skórze, więc skóra jest też miękka i głęboko nawilżona. Faktycznie po użyciu tego peelingu, balsam nie jest już potrzebny ale ja nie potrafię oprzeć się zapachowi kremu do ciała o którym  napiszę niebawem, więc dodatkowo nawilżam ciało kremem :)
Dodatkowym plusem jest też to, że zapach peelingu utrzymuje się długo, nie jest tak że jak wyjdziecie spod prysznica to zapach zniknie, czuć go na skórze a moja piżama również jest przesiąknięta tym zapachem :)
Polecam go wszystkim, którzy uwielbiają intensywne owocowe zapachy oraz szukają dobrego peelingu z nawilżeniem :)

Miałyście ten peeling? Co o nim myślicie? :)

Buziaki :*


17 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam. Próbowałam peelingów z Daxa, byłam zadowolona, gdyby nie parafina w składzie. Obecnie używam z Marionu. Piękne zapachy.
    Brzoskwinia z mango- ten zapach musi być obłędny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm jeszcze nie próbowałam innych, ale jak ten wykończę to sprawdzę te z Marionu :)
      A zapach serio jest boski :D

      Usuń
  2. Ten zapach jest zniewalający. Wiem, że ten peeling na stałe zagości w mojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię peelingów z parafiną w składzie (ma ją m.in. peeling z Perfecty). Denerwuje mnie ta kleista warstwa, która pozostaje na skórze. Przypuszczam, że to właśnie po niej zaczęły mi wyskakiwać na skórze ,,niespodzianki" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, u mnie nic się nie dzieje :) A parafina z tego co zauważyłam znajduje się w większości produktów, więc współczuje...

      Usuń
  4. Zapachy kosmetyków z tej serii są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś, pachnie obłędnie, a kolejne opakowanie dostałam na spotkaniu bloggerek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Z Cieszyna ale codziennie jestem w Bielsku :):) a czemu pytasz? :)

      Usuń
  7. Ba, że mam go :D Ciekawe dlaczego :D Jeszcze go nie używałam, ale lubię od czasu do czasu ponarkotyzować się jego zapachem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo ciekawe skąd :D Mam to samo, ten zapach uzależnia chyba :D

      Usuń
  8. Testowałam już! Jest bardzo fajnym zamiennikiem peelingu domowego!
    Niebawem post! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj zapach mnie bardzo kusi ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...