niedziela, 30 września 2012

Recenzja: Apodus, cień do powiek+ Róż do policzków, DIADEM+ Makijaż dzienny

Witajcie :)

Na Spotkaniu Śląskich Bloggerek, otrzymałam kilka kosmetyków firmy Diadem,za które bardzo dziękuję.Teraz wreszcie przyszła pora na ich recenzję :)


 Opis:
Satynowa konsystencja połączona z gradacją wielkości perły pozwala na kreowanie wyrafinowanych i nowoczesnych makijaży.Perfekcyjna i trwała aplikacja oraz zróżnicowana wielkość perły pozwala na uzyskanie zarówno makijażu dziennego, jak i wieczorowego. Unikalne zestawy kolorystyczne nasycone pigmentami wydobędą szlachetność barwy każdych oczu oraz pozwolą uniknąć błędów kolorystycznych. Funkcjonalne opakowanie nie pozwala na mieszanie się kolorów.

Moja opinia:
Cienie i ich trwałość zrobiły na mnie ogromne wrażenie.Zazwyczaj, makijaże w których używałam cieni perłowych lub satynowych, nie były zbyt trwałe.Tak więc,gdy pierwszy raz użyłam cieni Apodus, nie oczekiwałam cudów i liczyłam się z tym że będę musiała je po jakimś czasie poprawić... Ale co się okazało? Że od godziny 5 rano do 15 po południu, cienie były w nie naruszonym stanie! Tak, więc jeśli chodzi o trwałość to daje 6+ :) Następnie, pigmentacja również bardzo dobra, zestaw kolorów który otrzymałam świetnie nadaje się na dzień :)
Opakowanie jest dobre, łatwo się otwiera ale samo raczej się nie otworzy :)



Opis:
Zestaw piętnastu kolorów róży do policzków, specjalnie komponowanych do różnych karnacji i typów urody, pozwoli każdej kobiecie dobrać odpowiedni dla niej odcień. Delikatna, satynowa konsystencja różu bogata w składniki i witaminy pielęgnujące skórę, trwale podkreśla miejsca, gdzie została naniesiona. Kolor pozostaje na skórze cały dzień, nie utlenia się. Wypukła struktura różu pozwala na precyzyjną aplikację i większą wydajność produktu.
Moja opinia:
Kolor, który otrzymałam całkiem mi pasuje, używam go codziennie od ok. 3 tygodni. Ślicznie podkreśla kosi policzkowe, nadaje im bardzo ładny kolor.Dobrze się aplikuje, nie mam problemów z rozcieraniem.Trwałość jest niestety beznadziejna...Po 2-3 godzinach na twarzy nie ma śladu po różu na policzkach, na szczęście utlenia się cały i nie pozostawia nieestetycznych plam.

Kosmetyki firmy DIADEM dostępne są TUATJ :)

Dodatkowo wrzucam Wam zdjęcia mojego codziennego makijażu, wykonywanego właśnie tymi kosmetykami:


Miałyście te kosmetyki? Co o nich myślicie? :)

Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie i cienie i róż mają idealne odcienie, idealne do mojego odcienia skóry, ah!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tych zdjęciach przypominasz mi aktorkę Michelle Trachtenberg. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam tych kosmetyków. jeszcze ;) bo naprawdę fajnie się prezentują. Pozdrawiam i zapraszam! ;)

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kosmetykami nie miałam jeszcze stycznosci :P
    Ale wyglądają obiecująco.. moze się skusze:P

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...