sobota, 8 września 2012

Inspired by Disney Princess: Kopciuszek

Witajcie!

Na wstępie muszę Was bardzo przeprosić za moją nieaktywność przez cały ten tydzień, niestety rozpoczął się rok szkolny i nie mam za dużo czasu na prowadzenie bloga :( Będę się jednak bardzo starała aby posty pojawiały się tutaj co najmniej 3-4 razy w tygodniu :) Mam nadzieję, że nadal będziecie tu ze mną :)

A teraz przechodzimy do naszej zabawy w inspirację księżniczkami :) W tym tygodniu naszą inspiracją był Kopciuszek :) Postanowiłam stworzyć makijaż inspirowany jej balowym strojem, czyli niebieską sukienką :)
Żółty akcent to inspiracja jej kolorem włosów :)






Makijaż wyszedł dość ciekawie, a co Wy myślicie? :)


Czekam na Wasze prace! :) :)

Buziaki:*


10 komentarzy:

  1. Bajkowy! Ja muszę nadrobić kilka z księżniczek -moja paznokcie już trochę odrosły, więc postaram się coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! A ja straciłam wenę kochana :( może jeszcze nadrobię te makijaże, postaram się. Ale póki co nic co wymyślę mi nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wyszło! Jestem zachwycona! :) Jakich cieni użyłaś? To Sleek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i zdecydowanie kojarzy mi się z Kopciuszkiem :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...