wtorek, 12 czerwca 2012

Purple Rain- MIYO w akcji

Witajcie :)


O kosmetykach MIYO mówi się już bardzo dużo.Niska cena a wysoka jakość przyciąga wszystkich:)
Moja kolekcja tych kosmetyków jest już całkiem spora, w piątek kupiłam jeszcze potrójną paletkę Purple Rain ( odcinie fioletu i różu) oraz śliczną niebieską kredkę.Tymi nowymi nabytkami oraz pomadką KOBO Coral Chic, wykonałam dla Was ten oto makijaż: 








Jak Wam się podoba? Co myślicie o kosmetykach MIYO? :)

Pozdrwiam, Carmilla :*


12 komentarzy:

  1. jeszcze nic z MIYO nie maiłam :P a makijaż fajny, ale bardziej podkreśliłabym rzęsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mogłam mocniej wytuszować :)Najlepszym rozwiązaniem byłyby sztuczne rzęsy ale niestety ich nie mam :(

      Usuń
  2. Ladny makijaż:) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można dostać kosmetyki firmy MIYO? pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż + fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż ;)

    Zapraszam my-nastolatki-na-100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się za bardzo nie podoba, widać że nie masz wprawy, bardziej roztarłabym granice pomiędzy kolorami aby płynniej przechodził kolor w kolor. Jeszcze sporo pracy przed tobą. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zgodzę się ale kreska jest super:) Podoba mi się bardzo kolor oraz ogólny wygląd.

      Usuń
  7. Masz niesamowite oczy!
    Mnie Miyo za bardzo nie zachwyciło ale miałam jedynie kontakt z serią metaliczną. Fakt, cenowo jest przystępnie i to jest plus globalny.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...